Mijn algemene indruk over de foto's is positief, daar hoef je je dus geen zorgen over te maken, haha. Ze zijn goed gelukt, en ik zou blij zijn met zulke foto's. Ik zal even wat vluchtige commentaar geven (natuurlijk is die niet heilig) 
De eerste foto vind ik enorm leuk, voornamelijk door de pose van de dame op de foto. Wat ik dan wel weer jammer vind is dat door de achtergrond en de pose, ik iets vrolijkers verwacht. De schaduwinval op haar gezicht en de wat serieuze
uitdrukking zorgt dan voor een kleine tegenstelling.
De tweede vind ik dan al iets beter passen bij mijn 'gevoel' door de opgewektere uitdrukking. Op de één of andere manier vind ik de schoenen storen, maar ik kan mijn vinger er niet echt op leggen waarom
Ik vind de derde perfect. Alleen, wat óntzettend jammer van het behabandje dat er van tussen uit komt piepen. Buiten dat vind ik de foto super gelukt!
De vierde krijgt dezelfde commentaar als de derde foto 
Net zoals jij, vind ik de compositie leuk. De uitdrukking vind ik dan wat minder. Maar ik snap wel dat het model misschien wat zenuwachtig was of zich ongemakkelijk voelde?
De scherpstelling is ook niet ideaal, maar het is een foto voor de lol, dus dan maakt dit niet zoveel uit.
De laatste foto zou me meer aanspreken in kleur, neem ik aan. Voor de rest heb ik hieraan niks op te merken. Leuke uitdrukking ed.
Je foto's zijn geslaagd, en zoals eerder gezegd zou ik blij zijn met zulke foto's