[FOTO] Fotoshoot Lisanne

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Milou90

[FOTO] Fotoshoot Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-07 13:25

Afgelopen weekend was ik bij een vriendin (SuperLiesje@bokt) in zwolle, en natuurlijk moesten we ook een fotoshoot doen Lachen !
Het leek me wel leuk om hier een aantal resultaten te laten zien.
Er is niets aan bewerkt, behalve verkleinen en randje er om heen.
Ik fotografeer met de Canon EOS 400D.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hahaha deze is eigenlijk meer voor de lol Knipoog Maar toch vond ik de compositie wel grappig:
Afbeelding

Afbeelding

Commentaar is altijd welkom!
Wel moet ik zeggen dat (bij mij tenminste, maar ik heb hier een beetje rare monitor, kan ook daar aan liggen) er wat ruis in de eerste 2 foto's zitten. Ik denk dat het door het verkleinen komt, in de grote originele foto's is dat niet het geval namelijk.

SuperLiesje

Re: [FOTO] Fotoshoot Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 13:28

Jaaah ik sta op de foto Haha!

Luominen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 14:34

Mijn algemene indruk over de foto's is positief, daar hoef je je dus geen zorgen over te maken, haha. Ze zijn goed gelukt, en ik zou blij zijn met zulke foto's. Ik zal even wat vluchtige commentaar geven (natuurlijk is die niet heilig) Knipoog

De eerste foto vind ik enorm leuk, voornamelijk door de pose van de dame op de foto. Wat ik dan wel weer jammer vind is dat door de achtergrond en de pose, ik iets vrolijkers verwacht. De schaduwinval op haar gezicht en de wat serieuze Ach gut uitdrukking zorgt dan voor een kleine tegenstelling.

De tweede vind ik dan al iets beter passen bij mijn 'gevoel' door de opgewektere uitdrukking. Op de één of andere manier vind ik de schoenen storen, maar ik kan mijn vinger er niet echt op leggen waarom Clown

Ik vind de derde perfect. Alleen, wat óntzettend jammer van het behabandje dat er van tussen uit komt piepen. Buiten dat vind ik de foto super gelukt! Pling

De vierde krijgt dezelfde commentaar als de derde foto Knipoog

Net zoals jij, vind ik de compositie leuk. De uitdrukking vind ik dan wat minder. Maar ik snap wel dat het model misschien wat zenuwachtig was of zich ongemakkelijk voelde? Knipoog De scherpstelling is ook niet ideaal, maar het is een foto voor de lol, dus dan maakt dit niet zoveel uit.

De laatste foto zou me meer aanspreken in kleur, neem ik aan. Voor de rest heb ik hieraan niks op te merken. Leuke uitdrukking ed.

Je foto's zijn geslaagd, en zoals eerder gezegd zou ik blij zijn met zulke foto's Haha!

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-07 09:46

Thanks voor je uitgebreide commentaar Haha!!

Toen ik de foto's bekeek zag ik ook dat ik iets meer moest gaan letten op dingen als behabandjes die er onderuit komen bv Knipoog Is inderdaad heel zonde. Knipoog

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 22:14

Nouja.. daar leer je weer van Lachen kun je daar de volgende keer op letten Knipoog je had nog niet zoveel shoots van mensen gedaan toch? en je kunt 1 van de eerste keren niet overal op letten Knipoog maar wel goed dat dat commentaar gegeven word Lachen kun je daar volgende keer rekening me houden Haha!

PaardenLeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 22:19

Mooie foto's hoor Haha!
Het meeste comentaar is al gezegd Knipoog