[Foto] Telephone en achter de wolken schijnt de zon

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sindbad

[Foto] Telephone en achter de wolken schijnt de zon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-07 23:03

Ik heb weer veel foto's gemaakt met mijn nieuwe D40 die ik een week heb en deze 2 wilde ik in CB posten voor commentaar Lachen

1. Ik vind het jammer dat het einde van de telefoon heel erg wazig is. Deze foto is van een paar dagen terug. De foto is met de normale lens genomen.
Afbeelding

2. Het viel mij op de computer pas op dat je de zon erg goed ziet. Deze foto is vandaag genomen. Deze foto is met de zoomlens genomen.
Afbeelding

Overigens is het tekstje op foto 1 van Racoon met Telephone song.

Tips en commentaar welkom Lachen

LadyElmira

Re: [Foto] Telephone en achter de wolken schijnt de zon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 23:08

Foto 1 vond ik bij het eerste zicht niet zo mooi, maar dat kwam omdat ik maar even snel keek. Daarna zag ik de druppels ernaast, en met de tekst erbij heeft het wel wat..iets triest. Inderdaad jammer van het wazige stukje van de telefoon, maar dit geeft het ook weer iets onbereikbaars, alsof het bijna verleden tijd is (hoe moet ik dat toch uitleggen haha). Het is geweest, het is niet meer..zoiets.

Foto twee is vanzelfsprekend vind ik, erg mooi..ik zou zeggen dat het de maan is door de kleuren, maar het geeft wel weer hoe nederland toch fijn (k*t) kan zijn met zijn zomers haha.

Sindbad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-07 23:16

Bedankt Lachen

Bij de eerste wou ik expres een betekenis erachter hebben Lachen Ik had dat stukje tekst in mijn hoofd en wou er wat mee doen Lachen

Bij de tweede zijn de kleuren ook apart, ze zijn wat anders uitgevallen dan dat ze in het echt waren maar dat komt denk ik omdat ik tegen de zon in fotografeerde.

Dudette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 10:19

Ik vind ze beide mooi, maar heb er niet echt verstand van. Schijnheilig
2e vind ik super ! Ja