[FOTO] Frozenstar/magstyle.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Faux

[FOTO] Frozenstar/magstyle.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-07 13:06

Doel was een magazin-style foto te maken, dus érg nep/glamour..
IOO redelijk gelukt! Aangezien we slecht licht hadden, érg slecht licht..

Collier is van http://www.danielmoesker.com

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Mireille op 04-07-07 13:46, in het totaal 2 keer bewerkt

Stopcontact

Re: [Foto] Frozenstar/magstyle.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 13:06

I love it Lovers

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 13:07

Ik vind de tanden niet mooi uitkomen, maar verder...wil ik dat kettinkje wel hebben hoor Haha!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 13:07

ik vind het een erg mooie, gelukte foto
vind haar mond alleen een beetje, tja hoe omschrijf je dat, nep lijken? Hard? té opvallen in iedergeval

denk dat ie mooier was dicht met een lichtroze gloss

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 13:19

Net als hierboven gezegd vind ik de tanden érg vreemd. Net of ze zilveren tanden heeft. Nagelbijten / Gniffelen Verder vind ik de schouder erg vreemd op deze manier, IMO kijkt het niet heel fijn zo.

Het neppe valt ook nog wel mee, vind ik. Even geen idee hoe het, voor mijn idee, nog nepper kan.

Verder leuk uitgewerkt, was het ook de bedoeling de aandacht naar het collier te trekken ?

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-07 13:24

De tanden zijn inderdaad erg jammer zo, maar zoals ik al zei had ik enorm slecht licht en geen tijd om daar iets aan te doen, binnenkort is mijn studio af en wil ik iets vergelijkbaars gaan proberen. De tanden zijn op het origineel al erg "lelijk" ( niet dat de tanden lelijk zijn maar ze staan lelijk op de foto ) en het was heel moeilijk om ze goed te krijgen.. Lachen

Het zijn gewoon glamour-foto's met die sieraden erin. Opvallen mag, maar hoeft niet.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 13:25

Tanden vind ik eng. Nagelbijten / Gniffelen Haha. Verder mooi uitgewerkt, wel erg euhm, 'glamour' (al zit er in mijn beleving dan nog meer goud/glitter enzo in.) nep ziet het er wel uit. Alleen de tanden zijn eng. Nagelbijten / Gniffelen Niet echt een top foto, maar ik snap je bedoeling wel!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 13:39

mond dicht Knipoog zie je de tanden niet
of in ieder geval dichter als nu
verpest de hele foto

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 13:41

Jammer van de tanden indd. Verder wel een leuke foto, misschien nog een keer voor herhaling vatbaar met beter licht Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 13:44

Tanden zijn niet mooi, en de schouder lijkt wat raar. Verder is de foto prachtig Lovers Mooie ketting mooie uitdrukking, erg mooi Lachen
I love it

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 13:46

Ik ben wel benieuwd hoe het origineel, onbewerkt dus, eruit ziet. Ja

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-07 13:49

Afbeelding

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 13:52

Daar zijn de tanden inderdaad ook érg grauw. Wel jammer zeg. Nagelbijten / Gniffelen

joortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 14:55

Jammer van de tanden indd, maar verder vind ik hem erg geslaagd. Vind hem zeker nep/glamorachtig! Haha!

Ciinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 15:20

Jammer dat iedereen op het zelfde gaat hameren. Vandaar dat ik het wel kan aanhalen maar je hebt er niets aan als iedereen alles gaat herhalen en zeker omdat het mij pas opviel toen ik het van een ander las en ik dnek dat vele dat hier hebben. Je gaat je er pas aan ergeren als iemand anders het heeft gezien. En dat vind ik erg jammer voor verder commetaar.

Dus hierbij weer even over de foto Lachen. Ik vind het echt een hele mooie foto, maar had hem anders bewerkt. Opzich vind ik de bewerking mooi overkomen, vooral de ogen en de ketting komt er zo erg mooi uit. Maar haar lippen vind ik echt heel lelijk zo en dit maakt de hele foto minder. Probeer haar lippen eens een lichte andere kleur te geven met minder blauw tinten erin, iets meer naar het beige/orange Of het roze van haar oren. Misschien staat dat wel helemaal niet, maar het valt uit te proberen denk ik..

En haar nek is in verhouding heel bruin, probeer deze wat te lichten zodat de foto een geheel word.

Verder vind ik de positie en de blik echt prachtig, overgens de hele foto! Echt een mooie meid en daardoor een mooie foto. Maar er zijn wel kleine puntjes waar je iets meer op moet letten, net als haar wenkbrauw, die staan niet gelijk en dat is zonde, had die even bijgekamt.

Hopelijk heb je hier iets aan en valt het niet te hard aan. Wand van tips leer je, toch?! Lachen

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 15:58

ik moet zeggen dat ik het origineel eigelijk mooier vind dan je bewerking. Heb als ik eerlijk ben betere foto's gezien. De kleuren komen op mij wat grauw over wat ik dus niet zou verwachten bij een glamour foto. De compositie vind ik wel mooi gekozen en die ketting is echt erg mooi Lachen

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 18:31

Mwoah, ik weet het niet, geloof niet dat ik het erg mooi vind.
Ik vind de ligging van haar arm niet zo, de bewerking niet echt, 't licht niet. Doe maar een keertje over wat mij betreft! Haha!

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 19:54

Jammer dat je niet de tijd hebt genomen voor deze foto (ivm slecht licht en geen tijd om daar wat aan te doen).
Ik vind het origineel mooier dan de bewerking.
Op de bewerking heb je het slechte licht nog veel meer benadrukt en lijkt het heel vlak.
Denk dat er veel meer uit is te halen.

Eve_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 20:18

Hetgeen wat me nog het meest stoort in de bewerking is de hand.
Die is zo.. wazig, vaag geblurd ofzo ?
Verder ga ik wat betreft mond en tanden mee met bovenstaande berichten.
Blik vind ik wel erg geslaagd Ja.

Ik zeg: Nog eens over doen in je studiootje en hij wordt top!

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 20:30

Heel net portret, maar op een of andere manier komt het niet helemaal goed op mij over. Ik zie er wel wat 'Frozen' in. Ja
Ik denk niet dat de tanden zozeer grauw zijn(ze zijn behoorlijk wit vind ik...), maar ik denk dat het eerder komt omdat ze zo 'hard' zijn; ze trekken té veel de aandacht op zich.Het is ook wat storend dat ze niet recht de camera in kijkt. Dit had een veel indringender effect gegeven, aangezien ze prachtige blauwe ogen heeft. Ja

nieziej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 21:52

ik vind het een erg mooie foto wel jammer van die tanden idd de ketting vind ik wel erg mooi en haar ogen ook die vallen ook op door de kleur

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 12:45

Ik heb het gevoel dat ze me helemaal neit aankijkt, dat ze over me heenkijkt. Ook vind ik de scherpstelling niet goed; de hand boven haar hoofd beweegt en haar oksel ziet er erg vreemd uit. Het idee is goed, de ketting valt ook erg op. (mooie ketting trouwens) Maar de uitvoering is middelmatig.

Is dat meisje trouwens verstandelijk gehandicapt? Mensen die dat hebben kijken namelijk ook altijd zo vreemd. Hoop niet dat ik nu iemand beledig. Knipoog

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 12:52

Mijn aandacht wordt afgeleid door haar oksel en door de onscherpe hand boven haar hoofd.
De ogen vind ik prachtig, maar ik vind het wederom jammer dat de vingers van de hand die tegen haar wang steunt gespreid is.
Er wordt nu een schaduw gecreeërd.

Als de vingertoppen meer richting het oor zouden wijzen en gesloten zouden zijn en de palm van de hand meer richting kin, dan denk ik dat haar gezicht beter uit zou komen.
Maar alleen wanneer de hand niet teveel wang verbergt.
Het is een mooie meid, zonde om dat achter een hand weg te stoppen.

Van het bewerken van foto's heb ik geen kaas gegeten, en alle technische aspecten van kleuren etc. ook niet.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 13:12

Redrumfox schreef:
Is dat meisje trouwens verstandelijk gehandicapt? Mensen die dat hebben kijken namelijk ook altijd zo vreemd. Hoop niet dat ik nu iemand beledig. Knipoog

Ben je zel wel helemaal lekker daar boven?
En bedankt he.

Idioot mens.
Laatst bijgewerkt door Stopcontact op 05-07-07 13:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-07 13:16

Redrumfox schreef:

?? Indd niet helemaal fijn dit. Scheve mond