IOO redelijk gelukt! Aangezien we slecht licht hadden, érg slecht licht..
Collier is van http://www.danielmoesker.com
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Verder vind ik de schouder erg vreemd op deze manier, IMO kijkt het niet heel fijn zo.

Haha. Verder mooi uitgewerkt, wel erg euhm, 'glamour' (al zit er in mijn beleving dan nog meer goud/glitter enzo in.) nep ziet het er wel uit. Alleen de tanden zijn eng.
Niet echt een top foto, maar ik snap je bedoeling wel!
zie je de tanden niet
Mooie ketting mooie uitdrukking, erg mooi 
. Ik vind het echt een hele mooie foto, maar had hem anders bewerkt. Opzich vind ik de bewerking mooi overkomen, vooral de ogen en de ketting komt er zo erg mooi uit. Maar haar lippen vind ik echt heel lelijk zo en dit maakt de hele foto minder. Probeer haar lippen eens een lichte andere kleur te geven met minder blauw tinten erin, iets meer naar het beige/orange Of het roze van haar oren. Misschien staat dat wel helemaal niet, maar het valt uit te proberen denk ik..
.
Redrumfox schreef:Is dat meisje trouwens verstandelijk gehandicapt? Mensen die dat hebben kijken namelijk ook altijd zo vreemd. Hoop niet dat ik nu iemand beledig.
Redrumfox schreef:Is dat meisje trouwens verstandelijk gehandicapt? Mensen die dat hebben kijken namelijk ook altijd zo vreemd. Hoop niet dat ik nu iemand beledig.