[TEK] veulen in galop

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

madameke

[TEK] veulen in galop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-07 21:32

Ik heb een tekening van een veulentje gemaakt. Ik zag de foto staan in een blad en het sprak me erg aan dus heb ik het veulen na getekent ik vind hem zelf opzich wel goed gelukt.

hier is de foto uit het blad:
Afbeelding
en dit is de tekening:
Afbeelding

de kwaliteit is erg beroerd dus de details zijn niet echt zichtbaar in het echt ziet het er ook veel mooier uit.
commentaar is altijd welkom maar hou het een beetje leuk Lachen

Anoniem

Re: [TEK] veulen in galop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 21:39

Mooi hoor, maar sommige stukjes vind ik een beetje te 'wit' zeg maar =)
Prachtig de bewegingen na getekend!

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 21:40

Zo te zien op de slechte foto is hij heel erg mooi gelukt. Heeft een vriendin niet een scanner? Ben benieuwd hoe hij er gedetaileerder uit ziet. Lachen

madameke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-07 21:43

ik zal is kijken of ik een betere foto kan krijgen als ik dat heb dan plaats ik hem zeker en thissi die witte stukken zijn eigenlijk licht grijs maar door de slechte kwaliteit is het niet te zien

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 00:42

Is inderdaad heel moeilijk goed commentaar te geven door de wat slechte foto... Wat ik zo kan zien ziet het er veel belovend uit, wacht met smart een betere foto af Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 17:39

madameke schreef:
ik zal is kijken of ik een betere foto kan krijgen als ik dat heb dan plaats ik hem zeker en thissi die witte stukken zijn eigenlijk licht grijs maar door de slechte kwaliteit is het niet te zien

okee Ja
Dan blijf ik hopen op een betere foto, vind hem nl. erg mooi, zelfs met slechte foto (:

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 17:45

Ik vind hem erg mooi geworden. Grappig om te zien dat je op de tekening de achterhand er meer onder hebt gezet, dan op de foto. Ik weet niet of je dat bewust hebt gedaan of -? Lachen

Verder is de foto iets wazig, dus ik kan niet goed zien of ik het juist heb, maar het hoofd van het veulen lijkt me nog wat ongedetailleerd en het neusje ziet er een beetje raar uit (een vrij groot contrast in vergelijking met de rest).

Het zijn maar tips, sowieso al alle respect, dat heb ik voor alle tekenaars, ik kan er zelf geen barst van. *LOL*

madameke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-07 19:15

klopt de neus vind ik zelf ook een beetje raar en ik heb de achterhand bewust gedaan omdat het anders niet echt uitkwam ik ben zelf ook niet echt een super tekenaar ofzo Clown

djonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 18:04

die is best goed gelukt! Alleen ik vind het achterbeen iets te dik.. Knipoog