[Foto] Warme Gerbera.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[Foto] Warme Gerbera.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 21:03

Deze foto heb ik van de week gemaakt toen ik met stage uit eten was.
Zelf vond ik hem heel warm. Ik heb er bewust voor gekozen om niet de gehele bloem erop te zetten.

Afbeelding

Grote foto: http://img407.imageshack.us/img407/4285/p6260093ad5.jpg

Er staat geen copyright door heen, maar dat zit er wel degelijk op!

Op en onderbouwd commentaar is meer dan welkom!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 30-06-07 21:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Julia

Re: [Foto] Warme Gerbera.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 21:06

Erg mooie bloem. Netjes scherp. Lachen
Compositie is ietwat saai. Had sterker gekund.
Wit balans lijkt niet helemaal lekker. Een beetje groenig, maar misschien ligt dat aan mijn beeldscherm.
Belichting had imo iets beter gekund. Ik krijg bijna het idee dat 'ie is geflitst oid? Bloos

Kortom: Belichting en compositie hadden beter gekund, maar zeker geen onaardig plaatje. OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 11:59

Ik heb niet geflitst, een aantal andere foto's had ik wel gefiltst om te proberen, maar daar werden de kleuren door vervormd.

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 12:11

0ojannekeo0 schreef:
Ik heb niet geflitst, een aantal andere foto's had ik wel gefiltst om te proberen, maar daar werden de kleuren door vervormd.

Tóch staat er in je EXIF gegevens dat je bij deze foto wél geflitst heb. Leg eens uit ? Vork

Verder spreekt mij de foto, JUIST door het flitsen, niet aan. De kleuren, die jij warm noemt, komen op mij juist kou over. Dat komt door de schaduwtjes en weerkaatsing van de flits in de foto. Lachen Geflitste foto's, vooral bij zulk soort dingen, krijgen gewoon een stuk minder sfeer dan als je met natuurlijk licht werkt. Lachen