[Foto]vandaag weer geoefend graag tips

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

gevonden

[Foto]vandaag weer geoefend graag tips

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-07 21:08

Hallo allemaal, vandaag ben ik weer druk aan he oefenen geweest met het maken van mooie foto's
Zelf vind ik dat ik aardig vooruit ga.... maar jullie tips heb ik nog heel hard nodig!! Graag jullie reactie's
( niet te streng zijn hoor ben echt nog maar een beginner)

Foto 1
Afbeelding

Foto 2
Afbeelding

Foto 3
Afbeelding

Foto 4 Jammer dat het voorbeen er net niet bij staat, maar het moment is wel gelukt, en hij is redelijk zuiver toch??
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Fnanne op 29-06-07 09:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] in titel gezet.

whitje

Re: vandaag weer geoefend graag tips

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 21:11

ikke heb niet zo veel verstand van foto's maken maar heb wel het idee dat deze allemaal niet echt helemaal scherp zijn Bloos . Vind die eerste foto wel erg leuk!

gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-07 21:15

ze waren scherper voordat ik ze hier geplaatst heb, misschien komt het daardoor???

LisaW

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 21:18

Eerste foto had wel iets scherper gemogen en iets storende achtergrond, tweede foto is jammer dat het pootje er niet net opstaat.
Derde foto had ik liever iets ruimer gezien, paard wat meer in het midden en meer ruimte, verder wel netjes.
De laatste foto is idd op een goed moment, erg jammer van het voorbeen.
Netjes gedaan mooie foto's verder! Ja Lekker door blijven oefenen, succes Lachen

gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-07 21:20

Ja de achtergrond is inderdaad niet ideaal, maar ik op pad met mijn camera naar stal, waren ze net de mest aan het weghalen dus toen lag overal poep ... jammer hoor

LisaW

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 21:22

Dat is idd moeilijk te doen, heb je een goed moment, is de achtergrond weer niet goed. Maar dat gaat vanzelf wel lukken met veel oefenen ! vind foto 1 wel erg mooi genomen zo'n leuk attent hondje Ja

WildChild

Re: [Foto]vandaag weer geoefend graag tips

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 12:51

Upload ze even bij een andere site, Mijnalbum is niet echt een goede site om scherpe foto's die je graag scherp wilt houden, up te loaden.

Anoniem

Re: [Foto]vandaag weer geoefend graag tips

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 16:16

Foto 1: nah, een kont van een hond. Had van mij niet zo gehoeven. Foto's van achter zijn alleen leuk als je ziet waar de persoon/het dier/wat dan ook naar kijkt. En dat zie je hier niet. Daarnaast: scherpstellen op z'n poepgat? Heel charmant.

2: Ik mis een stukkie van z'n pootjes (wat er vast wel op had moeten staan). Verder: leuk plaatje, weinig bijzonders, erg standaard.

3: Ik mis een hele hoop scherpte en het moment is ook niet al te charmant. Daarnaast leidt de achtergrond heel erg af en vallen de schaduwen wat mij betreft nogal verkeerd.

4: Nee, dank je. Behalve dat stuk voorbeen, mis ik nog wel meer van ruiter en paard. Uitsnedes/kaderen kán (niets mis mee zelfs), maar dan moeten ze wel effectief zijn en geen dingen op storende plaatsen afhakken. Deze is scherper dan 3, maar nog niet écht. Het moment had voorwaartser gemogen wat mij betreft.