Erg leuk dat ik de kleuren zo kan mengen ( vooral handig bij ogen!), maar hoe kan ik dit minder vlekkerig krijgen??

Ik heb nu eerst alles donker/licht paars ingekleurd als met grafiet (maar wat minder netjes
), en ben er toen met een kwast overheen gegaan.Was binnen een uur klaar - vandaar dat er redelijk wat niet helemaal klopt (het is "Cameron"/ Jennifer Morrison uit House trouwens).
Is de "truc" gewoon wat geduldiger werken, of is er een andere manier om mooie(re) overgangen te krijgen?
Ook lastig: je kan het nog wel iets donkerder maken nadat het droog is, maar donkerder als het nog nat is worden allemaal strepen en die krijg je niet meer weg (rechtsonder).
En lichter maken wil niet (geprobeerd met veel water, gaat alleen het papier bol van staan en verder doet het weinig).
maar het kon zijn dat er een bepaalde volgorde in zat waardoor het beter werd.
: ik heb een speciaal kwastje, het heeft een handvat waarin water zit en zo gaat het via de haren erin, dus dan kun je het beter doseren en heb je geen last van hobbeltjes. Zoals MamaMiesje al zegt is het een hele goede oplossing om je papier te spannen, dan heb je er echt geen last van.

. Ik denk dat ze hem vast wel bij een goede winkel die alleen gericht is op kunstspullen verkopen. Op het kwastje staat: Pentel Japan FRH... Toen ik op Pentel FRH googlede kreeg ik wel meteen de plaatjes, dus ik denk dat dat de naam is...