[tek] En LIK : Blink in grafiet

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dirndl

[tek] En LIK : Blink in grafiet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-07 20:31

Hallo mensen!

Ik heb me eens gewaagd aan een fijne niet-zo-heel-gedetailleerde tekening met grafiet. En dat is de mooie Blink van Naomi21 geworden, met deze erg lekkere foto Tong uitsteken

Grafiet 3B
Middelfijn papier, A4 formaat

Ik zou graag tips en/of commentaar willen, maar hou in gedachten, ik ben geen Rembrandt .

Brand maar los Haha!

Afbeelding

smeetjoew

Re: [tek] En LIK : Bllink in grafiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 20:37

Oehh.. Nagelbijten / Gniffelen Aparte en ook zeker lastige pose! Ja Knap gedaan! Hij is goed in verhouding. Hij heeft echt de blik van Blink ook in zn koppie. Je hebt de uitdrukking goed te pakken. Ja Zo te zien met andere foto's van hem. Knipoog
Jammer dat de tekening zo krasserig is. Verder zou je met nog wat meer schaduwen kunnen spelen. Ook oogt de tong een beetje raar.. Nagelbijten / Gniffelen Hij oogt wat dik ofzo. Ik kan het niet goed uitleggen, maar hij klopt niet helemaal. Hij is wat te grof ofzo..

Ik doe het je niet na. Nagelbijten / Gniffelen Lastige foto. Clown

Naomi21

Re: [tek] En LIK : Blink in grafiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 22:00

Mijn 1e reactie: Haha! Haha! Haha!
Die kop! Dat is exact Blink, die heerlijke uitdrukking heb je zó goed gevangen, echt heel erg knap Ja .
Ze lijkt sprekend, mijn oetiepoedie Lovers .
De tong klopt ook hoor, die is echt verbazendwekkend lang Nagelbijten / Gniffelen .
Alleen t kinnetje had wat puntiger mogen zijn, hoewel ik geloof dat men er net overuit was dat Blink n vreemd hoofd had? Clown

Maar het is een heerlijk werkje met geweldige uitstraling, mijn complimenten! Ja

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 18:17

Leuk gedaan zeg! Ja Hele moeilijke plaat om te tekenen. Vind dat je het knap hebt gedaan, hier endaar nog wel wat mindere puntjes zoals het kinnetje en de niet zo gedetailleerde haartjes,.. maar verder helemaal toppie !

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 18:19

khad hem al gezien, maar vind het nog steeds een blinktekening! lekker snoetje heeft het beestje hè?!
over het kinnetje wist je al geloof ik... beetje groot

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-07 17:01

Bedankt voor de fijne reacties Lachen

Ik ga de kin toch echt eens veranderen dan en misschien idd wat meer detail nog.

Verder nog iemand?