[AUDIO] Wat denken jullie?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MWTBAP

[AUDIO] Wat denken jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-07 15:11

Mijn allergrootste wens is om beroemd te worden. Als model, actrise, zangeres: het maakt me niet uit! Ik weet zelf dat ik nog lang niet goed genoeg ben om het te maken, maar tóch vraag ik even jullie mening. Ik heb een tijdje mijn stem opgenomen en ben wel benieuwd van wat jullie vinden. Het is niet van goede kwaliteit, maarja Bloos
http://media.putfile.com/Maryse-Tillema ... l-Disaster
Hebben jullie tips oid?
Zeg het!
Groetjes,
Maryse.

Anoniem

Re: [AUDIO] Wat denken jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 16:34

Op gegeven moment, als het heel hoog moet, dan klap jij een beetje dicht.. Slecht is het zeker niet, maar ik denk dat er gewoon een heleboel meisjes zijn die zo zingen.. de kans dat je daar uit 'gepikt' word, is gewoon niet zo groot.

Succes nog.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 16:37

Sorry, maar ik vind het niet echt goed Het is niet slecht nee, maar dus echt niet -vind ik- dat je zegt: wow!
Nog even oefenen denk ik, en idd misschien een beetje lager ofzo, want de hoge tonen gaan niet helemaal goed.

F3mke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 16:44

Je zingt vanuit je borst, tenminste dat klinkt zo, ik hoor dat het geluid heel hoog in je keel zit, je zingt een beetje vanuit je neus. Dus probeert er wat meer power in te krijgen door via je buik te ademen, want nu klinkt het niet zo 'stabiel'.
Je zingt niet slecht nee maar zoals thissi zegt zijn er veel meisjes die zo zingen.
Misschien is les een idee? Want ik zie stembanden ook als een 'spier' die getraind kunnen worden, maar het is ook genetisch aangelegd hoe goed ze werken Knipoog

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 16:47

Het is opzich niet slecht, maar bij de hoge tonen klap je dicht. Dat is jammer, want daardoor zal je nooit (als het zo blijft) liedjes kunnen zingen waar hoge tonen in voorkomen. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 16:54

F3mke schreef:
Je zingt vanuit je borst, tenminste dat klinkt zo, ik hoor dat het geluid heel hoog in je keel zit, je zingt een beetje vanuit je neus. Dus probeert er wat meer power in te krijgen door via je buik te ademen, want nu klinkt het niet zo 'stabiel'.
Je zingt niet slecht nee maar zoals thissi zegt zijn er veel meisjes die zo zingen.
Misschien is les een idee? Want ik zie stembanden ook als een 'spier' die getraind kunnen worden, maar het is ook genetisch aangelegd hoe goed ze werken Knipoog

Ja idd.. Ik denk, dat ze moet blijven oefenen, maar of ze ooit echt doorbreekt? Dat weet ik niet. Gewoon blijven oefenen meis =) zoals hier ook gezegd word; Zing niet vanuit je borst, want daar krijg je het echt moeilijk mee.

F3mke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 17:05

thissi schreef:
F3mke schreef:

Ja idd.. Ik denk, dat ze moet blijven oefenen, maar of ze ooit echt doorbreekt? Dat weet ik niet. Gewoon blijven oefenen meis =) zoals hier ook gezegd word; Zing niet vanuit je borst, want daar krijg je het echt moeilijk mee.

Jep, en als je beroemd wilt worden moet je niet alleen goed kunnen zingen: je moet doorzettingsvermogen hebben, een leuke babbel, heel veel charisma!, de juiste contacten en een hele grote dosis mazzel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 17:31

Ik krijg er kippenvel van maar niet op de goede manier Nagelbijten / Gniffelen

Guetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 17:33

Indeed schreef:

Ik moet het wel met je eens zijn Indeed. Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 17:38

Kilian schreef:
Indeed schreef:

Ik moet het wel met je eens zijn Indeed. Bloos

Huilen van het lachen

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 17:40

Je zingt zonder volume, probeer daar eens aan te werken en je zingt met je kopstem en dat irriteert al vrij snel de luisteraars. Misschien kun je op zangles??!

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 17:41

Trouwens, hoe oud ben je?

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 17:55

dejavu schreef:
Trouwens, hoe oud ben je?

Dat vraag ik me ook af.
Aan de naam waarmee ze het liedje op die site heeft gezet is 't maryse94. Dat kan zijn dat ze nu
12 of 13 is.
Maar dit kan natuurlijk ook gewoon een getal zijn Knipoog

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 17:56

Volgens mij is ze 12 (??) Want bij het audio ding staat *naam*94. Lijkt me dus 12 jaar. Knipoog Maar goed; hoeft natuurlijk niet dat dat geboortejaar is.

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 18:02

Ik vind je eigelijk best 'normaal' zingen. Niet bijzonder goed ofzo. Verder.. heb ik er niet zoveel verstand van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 18:04

F3mke schreef:
Jep, en als je beroemd wilt worden moet je niet alleen goed kunnen zingen: je moet doorzettingsvermogen hebben, een leuke babbel, heel veel charisma!, de juiste contacten en een hele grote dosis mazzel.

Ja idd! Alleen talent is niet genoeg, je moet idd heel veel doorzettingsvermogen hebben en de echte wil om er voor te 'vechten'.

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 18:06

Ik vind dat je het zonder passie zingt
heel vlak
als ik dan de versie van Kelly Clarkson hoor.. daar zit veel meer gevoel in

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 18:31

Idd..teveel kopstem, ik vind het om heel eerlijk te zijn...niet mooi.
Mss zanglessen gaan nemen?

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 20:49

ik vind het ook niet heel bijzonder, je moet eens oefenen lager te gaan zingen (ik heb de neiging zelf ook, bij het meezingen van liedjes of zelf liedjes zingen dat ik al heel gauw heel hoog ga, maar daar ben ik niet voor gemaakt Vork ) en inderdaad eventueel een zangles nemen

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 22:46

[LZP] > [CB]

Ninaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 13:13

Sorry, maar ik vind het niet echt mooi klinken..

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 13:42

x