http://media.putfile.com/Maryse-Tillema ... l-Disaster
Hebben jullie tips oid?
Zeg het!
Groetjes,
Maryse.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Het is niet slecht nee, maar dus echt niet -vind ik- dat je zegt: wow!
F3mke schreef:Je zingt vanuit je borst, tenminste dat klinkt zo, ik hoor dat het geluid heel hoog in je keel zit, je zingt een beetje vanuit je neus. Dus probeert er wat meer power in te krijgen door via je buik te ademen, want nu klinkt het niet zo 'stabiel'.
Je zingt niet slecht nee maar zoals thissi zegt zijn er veel meisjes die zo zingen.
Misschien is les een idee? Want ik zie stembanden ook als een 'spier' die getraind kunnen worden, maar het is ook genetisch aangelegd hoe goed ze werken
thissi schreef:F3mke schreef:Je zingt vanuit je borst, tenminste dat klinkt zo, ik hoor dat het geluid heel hoog in je keel zit, je zingt een beetje vanuit je neus. Dus probeert er wat meer power in te krijgen door via je buik te ademen, want nu klinkt het niet zo 'stabiel'.
Je zingt niet slecht nee maar zoals thissi zegt zijn er veel meisjes die zo zingen.
Misschien is les een idee? Want ik zie stembanden ook als een 'spier' die getraind kunnen worden, maar het is ook genetisch aangelegd hoe goed ze werken
Ja idd.. Ik denk, dat ze moet blijven oefenen, maar of ze ooit echt doorbreekt? Dat weet ik niet. Gewoon blijven oefenen meis =) zoals hier ook gezegd word; Zing niet vanuit je borst, want daar krijg je het echt moeilijk mee.
Indeed schreef:Ik krijg er kippenvel van maar niet op de goede manier
Kilian schreef:Indeed schreef:Ik krijg er kippenvel van maar niet op de goede manier
Ik moet het wel met je eens zijn Indeed.
dejavu schreef:Trouwens, hoe oud ben je?
Maar goed; hoeft natuurlijk niet dat dat geboortejaar is. F3mke schreef:Jep, en als je beroemd wilt worden moet je niet alleen goed kunnen zingen: je moet doorzettingsvermogen hebben, een leuke babbel, heel veel charisma!, de juiste contacten en een hele grote dosis mazzel.
) en inderdaad eventueel een zangles nemen