[FOTO] Katten & Paarden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tivara

[FOTO] Katten & Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-07 11:52

Mijn vader heeft een hele leuke spiegelreflex camera, en als het goed is komt hij dit weekend weer mee naar huis Schijnheilig
Ik heb al vaker foto's gemaakt met deze camera, maar nooit echt serieus.. Nouja, serieus voor iemand die het voor de lol doet Vork Snap je? Clown Ik hoop dit weekend nog even wat leuke foto's te kunnen maken, en daarom wil ik graag wat commentaar op de foto's die ik vorig jaar gemaakt heb met deze camera Lachen Houd er wel rekening mee dat ik absoluut niet op achtergrond e.d. heb gelet Bloos

Afbeelding
[1]

Afbeelding
[2]

Afbeelding
[3]

Afbeelding
[4]

Afbeelding
[5]

Afbeelding
[6]

tanya89

Re: [FOTO] Katten & Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 12:17

*LOL* Kiek waarom vraag je mijn mening terwijl ik er ook niet veel verstand van heb Tong uitsteken
Nouja toch mijn "commentaar":
1) Toch errug jammer van dat hek en probeer n beetje op de horizon te letten Lachen
2) Geen commentaar, mooi scherp gesteld op de poes!
3) Jammer van die ketting en jammer dat dat achterste oortje niet ook scherp is..
4) Leuke foto, jammer van de lijnen maar daar kan je niks aan doen Lachen
5) Heel jammer van het hek..
6) Samen met 2 de mooiste, best goed scherp gesteld en de achtergrond wazig vind ik altijd leuk! Lachen

Schijnheilig ik hoop dat je er wat aan hebt, veel plezier dit weekend Haha! En open je dan ook weer een topic met de gemaakte foto's?

Edit; vooral van die kleine poezenbeesten kan je leuke foto's maken al zitten die vaak niet stil Nagelbijten / Gniffelen

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 12:42

Ik vind persoonlijk dat je nogal veel storende dingen op de voor-of achtergrond hebt. Probeer daar aan te werken.. Voor de rest vind ik 1 wel leuk, maar dus jammer van het hek..

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-07 20:33

@Tanya; Dankjewel, daar heb ik zeker wat aan Lachen (Die laatste is trouwens Wisse Knipoog )
@imd; Ja, daar was ik ook al achter... Ik heb deze foto's vorig jaar gemaakt, en maakte toen maar gewoon wat foto's zeg maar.. Ik lette nergens op