[Foto] Strawberry.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

PoelieWoelie

[Foto] Strawberry.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-07 20:07

Weer een uitprobeersel met mijn Canon EOS 350D. Ik snap nog niet veel van de camera dus was ik vanmiddag een beetje aan eht klooien emt de ISO-waarden en de witbalans. Hier kwam toch nog wel een leuk foto'tje uit voort. Vind het alleen jammer dat het ratje met z'n rug naar de camera staat, maar ik was allang blij dat hij er überhaubt op is vastgelegd (dat beest is snel, niet normaal!).
Niet bewerkt, behalve zwart-wit en bijgesneden.

Afbeelding

Lachen.

_Bloem_

Re: [Foto] Strawberry.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 20:10

Gaafe foto!

Mooi Knipoog

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 20:11

De foto opzich vind ik leuk, het idee ook.. Maar de houding van het ratje vind ik toch echt zónde! Vind het stiekem een verpesting van de foto.. De foto zelf is namelijk lekker helder (de tafel) en de aardbei is lekker scherp. Zobiezo zou hij (denk ik) mooier zijn geweest als de hamster ook scherp zou zijn geweest.. Maar wie ben ik? Vork

Bluem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 20:14

Mm, voor mij doet hij het niet.
Vind em een beetje flets, jammer van het ratje en hij had voor mij iets korter bij genomen mogen zijn. Lachen (maar je zal inderdaad wel snel moeten geweest zijn door 't ratje)

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-07 20:15

traan_beauty schreef:
De foto opzich vind ik leuk, het idee ook.. Maar de houding van het ratje vind ik toch echt zónde! Vind het stiekem een verpesting van de foto.. De foto zelf is namelijk lekker helder (de tafel) en de aardbei is lekker scherp. Zobiezo zou hij (denk ik) mooier zijn geweest als de hamster ook scherp zou zijn geweest.. Maar wie ben ik? Vork

Iemand met bijna dezelfde camera als ik. Ja Zou ik iets mogen vragen? Hoe krijg jij de foto's mooi scherp zonder dat de foto's overbelicht zijn?

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 20:53

Scherpte heeft als het goed is niks met overbelichtheid te maken hoor! Op wat voor getal staat je ISO ? Misschien komt de overbelichtheid daar vandaan. Te lange sluitertijd wil ook nog wel eens meewerken aan een niet-scherpe foto (door beweging).

Verder leuk idee! Misschien tòch nog iets beter uitwerken? Knipoog Ratjes zijn erug snel, weet er alles van!