[Foto] Eerste keer een bruiloft. Spannend!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Faux

[Foto] Eerste keer een bruiloft. Spannend!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-07 14:57

Woeii. Wat was dát vermoeiend. Ben opzich wel tevreden met het resultaat en wil het wel vaker gaan doen! Ja
De foto's hieronder zijn een kleine selectie, uit ongeveer 500 foto's. Best lastig kiezen allemaal!

De foto's zijn eigendom van http://www..-fotografie.nl ! Geen gekopiëer dus. Lachen

1.
Afbeelding
Best een beetje spanning!

2.
Afbeelding
Aankomst bruidegom.

3.
Afbeelding
Een hoop lol hadden ze ook. Clown

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

En nog een drieluikje van het boeket:

Afbeelding

Ik ben me ervan bewust dat ze op sommige plekken wat licht zijn, en op sommige schermen zal dat veel erger te zien zijn dan op de mijne ( heb zelf zo'n groot plasmascherm, daar ziet alles er zo anders uit! ), maar ik vind het zelf niet storend. Er zijn genoeg foto's waarop de details van de jurk erg mooi uitkomen. Lachen Heb express voor deze kleuren gekozen.
Laatst bijgewerkt door Faux op 27-06-07 15:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Stopcontact

Re: [Foto] 1e x een bruiloft. Spannend!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 14:59

Heel, heel erg mooi Mariët.
Mijn complimenten.
Vind ze eerlijk gezegd stukken mooier dan die van Faelivrin.

Die van jou hebben wat 'zachts' over zich heen.

Echt super! OK dan! Niks op aan te merken!
Laatst bijgewerkt door Stopcontact op 27-06-07 15:12, in het totaal 2 keer bewerkt

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 15:00

WAUW
prachtig, zeker voor je eerste keer.
Vind deze een stuk leuker en interessanter kijken dan die van Faelivrin moet ik bekennen.
Vaker doen jet !

Oke. voor iemand die zich nogal aangevallen voelt; ze zijn totaal verschillend en dat is erg leuk, maar die van mariet zijn meer mijn ding. Niet meer huilen. Ach gut
Laatst bijgewerkt door Vue op 27-06-07 15:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 15:00

Ze zijn zó mooi Jet! Ja Ik vind het heerlijk samenwerken met je. En het paar heeft nu gewoon 2 totaal verschillende stijlen, ook wel leuk. Kleuren zijn lekker, 3luik vind ik ook erg leuk! 7 & 8 spreken me het meeste aan, zit veel gevoel in die 2 foto's op 1 of andere manier. OK dan! Dikke pluim voor u, Jet. Knipoog

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 15:01

Wat leuk ten eerste om die verschillen tussen de foto's van Femke en die van jou te zien. Die van Femke komen iets zachter/warmer over en die van jou iets koeler, waar ik persoonlijk wel meer van hou.
Zoals altijd heb ik eigenlijk geen commentaar. Je doet het goed, je denkt aan de kleine dingen en ik denk dat het bruidspaar erg blij mag zijn met hun foto's!
Super! Lovers

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 15:02

Oeh, erg mooi Jet!

Algemene indruk is heel goed. 8 en 9 zijn mooie close-ups, drieluik is ook fijn. Op nr. 1 ligt de scherpte volgens mij meer op het boeket en het haar dan op haar gezicht. Niet heel storend verder. Mis nog wel een foto waar de liefde en intimiteit tussen hun twee echt vanaf straalt Lachen Weet niet zo goed hoe uit te leggen, maar een echt 'intiem' plaatje.

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-07 15:03

Jettie schreef:
Oeh, erg mooi Jet!

Algemene indruk is heel goed. 8 en 9 zijn mooie close-ups, drieluik is ook fijn. Op nr. 1 ligt de scherpte volgens mij meer op het boeket en het haar dan op haar gezicht. Niet heel storend verder. Mis nog wel een foto waar de liefde en intimiteit tussen hun twee echt vanaf straalt Lachen Weet niet zo goed hoe uit te leggen, maar een echt 'intiem' plaatje.

Ik snap wat je bedoelt ! Ik zal kijken of ik straks zoeentje kan plaatsen! Lachen

Verder bedankt allemaal ! Haha!

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 15:04

Heel netjes gedaan maar ik wil toch even zeggen dat ik dat softerige (weet niet of je hebt gesoft in ps ) niks vind. Lachen

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-07 15:04

Softerige ? Ik heb niets aan soft-heid gedaan in PS. Lachen

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 15:07

Hm oke, het ziet er zo nep uit, ik weet niet Clown
Sorry dan Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 15:16

Ik snap wat Natasja91 bedoeld, maar ik vind het er zelf juist wel mooi uitzien Ja
Mooie composities, gave kleuren.. super zeg OK dan!
Ik vind de strandfoto er net wat buiten vallen, die past qua kleur niet helemaal bij de rest en is wat fletser/ lichter.

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-07 15:17

Ben het met je eens dat die strandfoto er een beetje buiten valt ja ! Ja Dankjewel !

EsmeeF

Re: [Foto] Eerste keer een bruiloft. Spannend!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 15:23

Mijn complimenten Mariët! Heb je heel mooi gedaan! Zeker voor zo'n eerste keer, echt goed! Foto 5 vind ik persoonlijk wat minder, maar dat is misschien kwestie van smaak Clown
Petje af hoor!

Liefs Esmée

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 15:30

Nice! Zeker voor een 1e keer!

Enige waar ik eigenlijk wat op aan heb te merken zijn 6 en 8. De houding van de bruidegom op 6 staat met verschrikkelijk tegen. 8 vind ik gewoon niet boeiend, beetje raar overkomen. Niet heel charmant ofzo.

Tof dat het je goed bevallen is!

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 15:39

Zeker mooi gedaan, Mariët, maar deze foto's boeien mij, in tegenstelling tot Frozenstar en Vue, lang niet zo als die van Femke. Ik zie amper gezichten/uitdrukkingen in de foto's waar ze op staan. Ik krijg er geen gevoel bij als mensen de andere kant op kijken en ik niet zie wat ze doen. Bloos De foto's waar ze wel kijken zijn zeker mooi gemaakt hoor.

De kleuren vind ik iets koud. Kon wel een warm filtertje overheen. Lachen

Net al Jettie ben ik benieuwd naar een meer 'beleefde' foto uit deze serie. Surprise me, ben nu nog niet warm of koud. Bloos

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 16:18

Zeker netjes voor de eerste keer, Jet.

Ik vind alle foto's enorm koud overkomen. Een hele koude/frisse sfeer. Op zich erg fijn kijken, maar ik vind het persoonlijk bij een bruiloft wat minder. Ligt wss ook deels aan het weer.
Mis nu de warme sfeer en de warmere kleurtjes. Lachen
Verder is de kwaliteit foto natuurlijk helemaal prima. Misschien had ik het lekkerder gevonden als je een z-w omzetting had toegepast.
Had ook graag liever iewat meer snapshotterige portretjes gezien.
Het drieluikje vind ik wel weer erg lekker. Lovers

Ben benieuwd naar meer foto's. Schijnheilig

Butterfly14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 18:47

Ik vind ze opzich niet verkeerd voor een eerste keer, maar ook niet super. Mijn eerste indruk is dat de laatste 3 foto's scherp zijn, vooral de laatste 2 en de rest niet... Nagelbijten / Gniffelen

Ik vind de kleuren van 1, 3 en 5 mooi, maar de foto's doen me niet zoveel. Behalve de laatste twee dan.
Een kwestie van smaak, maar ik ga toch voor die van Faelivrin. Die boeien me meer, er is meer gevoel in vastgelegd, en het frisse van die foto's spreekt mij aan. Lachen

Riddikulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 11:42

Ik vind ze een beetje tegenvallen als ik eerlijk ben. Meestal smul ik van je foto's: veel expressie, mooie achtergronden, mooie scherpte enz. Wat me aan deze foto's vooral stoort zijn de achtergronden: het weer was duidelijk slecht, dus dan had ik niet gekozen voor achtergronden waar je dit zó duidelijk op ziet (storm op het strand, een verwaaid bruidje op een wandelpad). De enige foto die ik zelf erg mooi vind is de van de gevouwen handen van de bruid.

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 17:15

Zo wat een lief stel! En mooie foto's!

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 08:58

Ze zijn erg mooi geworden maar volgens mij zit er veel mer contrast in dan in die van Femke waardoor het toch wat killer overkomt. Die van Femke zijn een stuk warmer en stralen echt 'liefde' uit Lachen Welliswaar wel ietsje fletser maar in dit geval toch ook iets meer mijn smaakt.
Máár, ook aan jou complimenten want het ziet er goed uit! OK dan!