Weet niet precies of het hier goed staat, maar neem aan van wel. Gister is de 6jaar oude hond Roxx ingeslapen nadat er kanker bij hem was geconstateerd. Het was niet mijn hond, maar van een goede vriendin van me, echter kreeg ik hem 6jaar terug in mijn handen gedrukt op een paardenbeurs, als pup dus. Verder kwam hij dagelijks bij ons, en had ik wel heel veel met de hond. Om de eigenaresse wat sterkte te wensen enz. had ik afscheidfoto's van hem gemaakt. Dat was nog een hele opgave, om Roxx uitdrukking die zo typisch is voor hem er goed op te krijgen, en dan ook nog zo dat je zijn gezwel niet zag - zit in zijn mond, en als je een foto van voren genomen ziet zie je hem duidelijk bij zijn bovenkaak zitten hij groeide namelijk echt al naar buiten - maar naar mijn mening is het goed gelukt. Ik mag graag foto's maken, maar heb een doodnormale digitale camera met weinig mogelijkheden. Komt u maar.
Roxx is overigens gister ingeslapen...
het enigste storende is dat boompje/paaltje rechtsboven, maar dat valt niet eens zo erg op.

Het boompje zou wel mooi zijn als die wegkon, dat ie ietwat te licht is, de foto zeg maar, vind ik juist iets zonnigs geven aan de foto, juist omdat de foto met trieste bedoeling is gemaakt zeg maar.