Hij is gemaakt op aquarelpapier, 220gram, groter dan een A4 maar kleiner dan een A3
Verschillende potloden. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Verschillende potloden.
ik teken ook paarden en had altijd het idee dat ik dat redelijk goed kon... maar nu zie ik dat ik er toch even harder aan moet gaan werken om er zo'n mooi kunstwerk uit te halen! Prachtig!
wat een onwijs lief plaatje en mooi getekend!! Maarecht Moederliefde 

Lontje schreef:wat een onwijs lief plaatje en mooi getekend!! Maarecht Moederliefde
Een tip voor een volgende... probeer niet tot aan de rand te tekenen, nu is het zo dat als je deze zou willen inlijsten valt er een deel van het hoofd van de moeder weg terwijl het deel wat je nu ziet wel het minimale is wat zichtbaar zou moeten blijven... vind ik tenminste
De overgangen van licht/donker op de billen van het veulen vind ik iets té maar overall heerlijke tekening om naar te kijken
JoSav schreef:Ik vind de overgangen ook wat te hard (en ik werk geregeld met hard contrast), zeker bij het achterwerk van het veulen. Ik ga mee met de tip van Lontje. Ook de manier waarop je de hals van de merrie eindigt vind ik wat raar, hij houdt wat te abrupt op. Ook de glimplekken op de buik van je veulen ogen wat vreemd, ook die gaan niet soepel over. Het hoofdje van het veulen lijkt daarnaast in een andere toets te zijn getekend dan de rest, daardoor lijkt hij er bijna opgeplakt.
Verder een goede tekening waar je best trots op mag zijn.
peacehorses schreef:heb je deze nagetekend van de poster uit het blad dat bij het FNRS ruiterpaspoort hoort?
Hij komt me vaag bekend voor
Vind de foto écht geweldig.
, ga zo door zou ik zeggen!