Hierbij een paar foto's. Natuurlijk allemaal © Femke-Fotografie, ondanks er geen copyright op staat!
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

Kom maar op! Graag kritisch zijn!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik kan echter alleen maar zeggen: 

Dankjulliewel. Vond het wel enorm spannend. Maar heb gewoon mijn best gedaan. Faux heeft ook geholpen, die heeft al ietwat meer ervaring in de portret-fotografie. Moet wel even melden dat het bruidspaar ook erg creatief in poseren was.
Was erg prettig om mee te werken.
Ben iig zelf heel erg blij met het resultaat! En ik ben weer een ervaring rijker!

Ilsemarie schreef:Welk toestel + lens(zen) heb je gefotografeerd trouwens?

Zonde dat bijna alle foto's centraal genomen zijn, na een paar foto's heb ik het wel gezien kwa compositie. Kleuren e.d. zijn erg netjes. Foto 10 vind ik top!
Een paar verbeterpuntjes voor de volgende keer:
Ik heb eens de foto's van mijn zus moeten maken voor haar bruiloft, ik was zo bang dat het verkeerd ging. (Ging het ook vond ik, maar zij is er tevreden mee. )
De verdere foto's zijn fijn en vrolijk. Je hebt het zeer goed gedaan voor zo'n eerste keer!

Iemand tips? PB me maar

Maar ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel; net wat frissere kleurtjes en wat meer contrast. Ik denk dat sowieso uit je hele serie nog wat meer te halen valt met photoshop, voor net dat beetje extra... Maargoed, dat is altijd persoonlijk. Verder vind ik dat de nadruk nogal ligt op de bruid, is dat de bedoeling?

Maar de bruid staat er wel prima op!
Leuk. Goed moment, alles prima naar mijn idee (alleen wat ruis bij haar benen oid?)

Tijdens de shoot heb je dit niet in de gaten, pas achteraf merk je dat je veel meer foto's van de bruid hebt dan van de bruidegom.
Maar ze staan er heel vaak samen op, dat scheeld, hihi. Verder bedankt voor al het commentaar, kan me er goed in vinden! Nog een paar foto's;

)

)
)

Echt leuke foto's zijn het!
Ze zullen er vast ontzettend blij mee zijn

Zal zo even beter kijken.
Kleuren zijn beetje licht, Maar het gaat even om zijn blik. 
)