[foto] Kittens en wilde aardbeien

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

iefke

[foto] Kittens en wilde aardbeien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-07 08:56

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

WildChild

Re: [foto] Kittens en wilde aardbeien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 09:01

Leuke foto's Lachen!

Foto1: Je hebt de uitdrukking van het katje heel mooi vast weten te leggen, maar de achtergrond stoort me wel.
Foto2: Weer een hele mooie uitdrukking, maar doordat het katje op een oranje zeil staat, krijgt hij een onnatuurlijke oranje waas over zijn gezichtje. Volgende keer op letten dus Lachen.
Foto3: Leuk, maar de volgende vind ik leuker. Dit komt omdat, door het felle licht er witte plekjes zijn ontstaan op de aardbei. Dit lijkt niet iets van schimmel ofzo, wat het vrolijke tafereel wat verpest.
Foto4: Jaa, hele leuke foto! Mooie compositie, leuk dat je de andere aardbeitjes nog vaag ziet. Ook zit de belichting bij deze foto beter. Wel mis ik misschien wat kleuren, maar misschien zijn de bosaardbeitjes bij jou wel gewoon donkerder dan bij mij Knipoog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 09:26

1. Gave foto! Je hebt inderdaad, de blik van 't kitten heel mooi vast weten te leggen! De achtergrond stoort me wel, de vacht van het katje lijkt nu heel 'grauw' in vergelijking met 't kitten zelf.
2. Volgens mij is hij niet helemaal scherp, en dat oranje linksonder bij z'n hoofdje, vind ik zonde. Erg jammer, want de compositie was leuk, en hij kijkt je leuk aan!
3. Leuke foto, maar wat WildChild ook al zei, die witte plekjes zijn zonde!
4. Ja, dit vind ik een leuke, frisse foto! Mooie compositie.

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-07 13:03

Bedankt voor het commentaar. Ik vond juist dat oranje- achtige wel wat hebben, maar goed het zijn natuurlijk niet de juiste kleuren. Lachen