[FOTO] Elanor's Garden.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Elanor

[FOTO] Elanor's Garden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-07 21:07

Heerlijk bezig geweest in de tuin. Lachen
Dus toch maar de camera gepakt en fijn wat plaatjes gemaakt. Hier drie waar ik zelf echt tevreden over ben. Mijn opmerkingen staan bij elke foto.
Graag jullie tips en commentaar! Lachen

1: Waterlelie.
Ik vind de uitsnede zelf erg leuk. Het regelmatige gerangschikte patroon van de bladeren komt zo goed uit. Ik vind het bijna grijsachtige roze van de bladeren erg mooi. Het contrasteert mooi met het geel van het hart en het groen van de bladeren op de achtergrond.

Afbeelding

2: Passiebloem.
Lekker aan het zonnen. Lastig om mooi scherp te krijgen door de superlange stamper en alle 'uitsteeksels en franjes'. Het midden van de bloem is misschien niet helemaal scherp. Toch ben ik erg tevreden over dit plaatje. Zonnig en kleurrijk. Lachen

Afbeelding

3: Petunia.
Ik ben dol op de donkere aders die door de doorschijnend roze blaadjes lopen.

Afbeelding

Loutjelou

Re: [FOTO] Elanor's Garden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 09:01

Ik vind de eerste het mooiste, het spannendst zeg maar. De 3e is erg mooi scherpgesteld. Verder heb ik er niet zoveel verstand van, dus dat laat ik aan de anderen over!

Quente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 09:04

Ziet er echt mooi uit !!
Vind zelf de 3e wel wat hebben.

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 09:06

Ik vind persoonlijk de 2e het mooist. De andere zijn ook mooi hoor! Tong uitsteken
Alleen bij de 1e foto stoort het me wat dat dat oranje er niet helemaal opstaat.
Maar ik heb geen verstand van foto's dus laat ik dat maar aan de rest over.

leandros

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 09:07

ziet er leuk uit alleen de derde foto moch van mij een tikkeltje lichter en jammer van de bloem links onderin verder wel 3 super mooie scherpstellingen

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 09:51

1. kleuren zijn lekker flets, dat heeft wel wat. leuk dat je zo'n aparte compositie hebt gebruikt, al kan de uitwerking nog wat beter.
2. is niet scherp in het midden, daardoor is het plaatje in het geheel niet mooi meer.
3. goed scherpgesteld, ik vind het alleen erg zonde dat er in de linkerhoek een paars blaadje voor jouw centrale bloemetje zit.

Hoop dat je hier wat aan hebt. Probeer in het algemeen iets meer op de achtergrond te letten. Op de 2e foto is die namelijk erg druk, dat haalt de sfeer weg. Knipoog