[schil] op de keuring....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SilverStorm

[schil] op de keuring....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-07 15:10

Groninger paard op de keuring

Afbeelding

olieverf a4

fotoreferentie gebruikt met toestemming van www.feelfreefoto.nl

Had echt zin om deze te maken Vork

WildChild

Re: [schil] op de keuring....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 15:47

Gaaf, origineel schilderij! Ongewone compositie, ongewone situatie. Mooi kleurgebruik en mooie stijl Lachen Ook vind ik het oog erg goed gelukt. Het witte bordje trekt wel érg de aandacht, iets te veel misschien.. al geeft dit wel mooi de locatie weer, zonder dat je daar verder andere locatiebeelden voor nodig hebt. Zelf ben ik niet zo´n fan van blauwe achtergronden, al misstaat het hier niet Lachen Net schilderij!

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 21:08

Die vind ik héééll erg leuk! Leuke compositie, mooie heldere blik in de ogen. En dan die ronde kont. Vingers aflikken
Kan niks anders dan positief zijn. Ik zie geen minpunten. Alleen dat de blauwe achtergrond niet helemaal mijn smaak is. Ik had eerder voor een mooie rustige groene achtergrond gekozen. Alsof het bomen/bosjes zijn. Lachen

MlieZ88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 23:18

ik sluit mij volledig bij hoerboven aan!
onwijs gaaf en origineel schilderij!
persoonlijk vind ik dit ook een stuk mooier als (de meeste) van je surrealistische schilderijen!
complimenten Lachen

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 00:33

Gaaf SilverStorm! Ja Heerlijk om weer eens realistisch werk van je te zien. Hele gave compositie en kan me voorstellen dat je die graag wilde doen! De blauwe achtergrond vind ik geheel niet storend, gaaf schilderij Ja

Riddikulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 10:22

Mooi schilderij! Leuke (en aparte!) compositie. Hoewel ik inderdaad moet meegaan dat het bordje erg opvalt vind ik het wel meteen de setting duidelijk maken. Voor een liefhebber is dit echt het ultieme schilderij. (ter uitleg: ik heb zelf nl. niets met keuringen, dus vandaar Knipoog )

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 10:25

ik vind het ook echt heel mooi die vlecht in die staart ook echt knap gemaakt Haha! zo precies en perfect,! mijn complimenten!