. 
Scherpte op het haar

Scherpte op mijn linkeroog
Love it or hate it, denk ik. Brand los!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. 

Bedankt voor je commentaar!
die 2e wat minder.. maar iedere z'n smaak
lascolover schreef:die 1e vind ik erg mooi!die 2e wat minder.. maar iedere z'n smaak
vind de kadering beter met je haar zo en bij de 2e foto is inderdaad de boven kant van je hoofd heel erg rood, wat nog sterker naar voren komt door de overbelichting. Het idee vind ik wel heel leuk!
. Vond de kleurtegenstellingen wel gaaf in de tweede foto, maar ik sta er inderdaad niet op m'n voordeligst op;) 

En nee, ik zal toegeven, dat heb ik niet vooraf gepland. Maar ik heb de foto gewoon uit m'n losse hand geschoten dus kon ik niet helemaal zelf bepalen waar de scherpte lag. Dat is ook wel terug te vinden in de foto's, dat weet ik, maar ik was wel blij met het resultaat
Ik heb trouwens nog twee bewerkte foto's op mn pc nu, omdat ik daar eerder geen tijd voor had. Deze foto's zijn een stuk mooier, maar het gaat er natuurlijk ook om dat de originele foto goed is.
Vooral foto 2. Doordat het bij je ogen roder is, je haren 'overeind'[duh!] staan en je ogen vrij open zijn zegmaar, krijg ik een beetje een pop-die-dr-ogen-opeens-open-doet effect. Zo komt het althans bij mij over.
Stukje kin irriteer ik me ook aan, maar anders was er te veel overbelicht shirt. Gaaf onderschrift, trouwens
.