[FOTO] Roos

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Many

[FOTO] Roos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-07 10:27

Beetje een afgezaagd onderwerp misschien om op de foto te zetten, maar toch Haha!

Afbeelding

Eigen commentaar:
Ik had 'm misschien ietsjes meer van voren kunnen nemen en hij is iets overbelicht.
Wat vinden jullie ervan?

Anoniem

Re: [FOTO] Roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 10:31

Mooi!! Idd een beetje overbelicht, en dat blad linksonder stoort me een beetje, maar verder een erg mooie foto Ja

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 10:32

Fijn plaatje zeg! Je voelt bijna de zachtheid van de bloem. Verder is inderdaad ook mijn commentaar iets meer van te voren Knipoog .

Netjes gedaan, compositie is verder wel leuk Lachen En ook niks waar ik me aan stoor..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 10:33

Wauw, heel mooi gedaan Maartje!
Super mooi scherp, de compositie goed, beetje overbelicht maar niet heel erg storend.

Mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 11:24

Zeker mooi gedaan!
Ik had 'm juist niet meer van voren genomen, ik vind hem nu juist zo spannend, deze compositie! Jammer van de blaadje linksonder, maar de rest van de foto maakt dat weer helemaal goed Lachen

Nynkk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 13:27

Je weet al wat ik er van vind maar ik vermeld het nog even!
Mooie foto maar jammer van het overbelichte. Zelf had ik het niet mooi gevonden als je hem meer van voren had genomen zo is ie veel beter!

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 14:46

Nynkk schreef:
Je weet al wat ik er van vind maar ik vermeld het nog even!
Mooie foto maar jammer van het overbelichte. Zelf had ik het niet mooi gevonden als je hem meer van voren had genomen zo is ie veel beter!

Ik ben het helemaal eens met Nynke. Lachen

Many

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-07 14:52

Ik baal echt van het overbelichte! *LOL* Iedereen bedankt voor de reacties Haha!

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 15:14

Ik heb nog even geprobeerd Maartje, mbv niveaus heb ik het overbelichte er een beetje uitgekregen!
Klik!

_lucy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 15:27

Ik denk dat de zon te hard scheen, als je je hand er een beetje had voorgehouden (zodat de bloem in de schaduw stond) was hij nietzo overbelicht geweest, verder vind ik het jammer van dat blaadje linksonder..
Bind het verder wel een mooie foto, deze compositie is veel beter dan recht ervoor!

Many

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-07 16:24

Plien91 schreef:
Ik heb nog even geprobeerd Maartje, mbv niveaus heb ik het overbelichte er een beetje uitgekregen!
Klik!

Oh die is mooi geworden Plien, dankjewel! Haha!

[edit] En Lucy, bedankt voor de tip. Lachen

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 21:20

Ik vind m heel apart. Het is net alsof het echte bloemetje eruit getrokken is en er een stukje mooi stof in de plaats is gedaan. Heel apart.

Verder zou je de foto nog eens over moeten doen en dan je witbalans wat lager in moeten stellen (als je over een SLR beschikt) zodat je overbelichting voorkomt. En dan via een programma'tje de kleuren nog intenser kunnen maken. Lachen Zodat het net een stukje fluweel is.
Verder had ik m meer aan de rechterkant gecropt, zodat het een nog spannender effect krijgt. Lachen

Ashquar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 15:01

Supermooi! Vind het alleen een beetje jammer van het overbelichte. Daardoor lijkt de foto meteen iets minder scherp, maar mooi gekozen verder en vanuit een goede hoek.