[SCH] Vlinder

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[SCH] Vlinder

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 10:24

Afbeelding

Ben er héél tevreden mee Ja
Ik heb met verschillende kleuren gewerkt en heb het zwarte van de buitenste randjes wat naar binnen toe vervaagd, dan is het niet zo plots Ja Volgens mij is dit plakkaatverf, maar weet niet zeker. Het is nl. van de tekendoos die we van school gekregen hebben *LOL* Commentaar mag, alleen maar nuttig...Hou er a.u.b. wel rekening mee dat ik nog maar net 13 ben, en dat ik nog geen Mona Lisa kan schilderen Clown

Groetjes [***]

traan_beauty

Re: [SCH] Vlinder

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 10:28

Waauw! Wat een effect heeft hij.. Precies het effect dat bij zo'n vlinder hoort! Erg knap!
Ik kan niet zo snel tips geven, heb er geen verstand van. Misschien is het handig als je nog even een close-upje maakt zodat we het beter kunnen zien?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 10:29

traan_beauty schreef:
Waauw! Wat een effect heeft hij.. Precies het effect dat bij zo'n vlinder hoort! Erg knap!
Ik kan niet zo snel tips geven, heb er geen verstand van. Misschien is het handig als je nog even een close-upje maakt zodat we het beter kunnen zien?

Ik zal kijken of ik aan een goede foto kan komen, dan moet ik even wachten tot mijn vader terug thuis is, die heeft een goede camera Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 11:26

Zeker wel mooi, vooral dat kleurgebruik. De linkervleugel is groter dan de rechtervleugel, maar dat geeft niet, voor mij geeft dat juist een 'vliegend' effect. Mooi gedaan hoor Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 16:18

Zazoe schreef:
Zeker wel mooi, vooral dat kleurgebruik. De linkervleugel is groter dan de rechtervleugel, maar dat geeft niet, voor mij geeft dat juist een 'vliegend' effect. Mooi gedaan hoor Lachen

Het was ook de bedoeling dat ie zou vliegen Haha! Bedankt!!

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 16:29

vind m heel gaaf *LOL*
hij is niet realistisch, maar ik denk dat dat juist is wat het plaatje zo mooi maakt. hij is namelijk ook niet onrealistisch. goed verf gebruik!
vind hem heel mooi. echt heel mooi Lachen
wat ik anders zou doen is: er een achtergrondje bij zetten. vind het wit nu zo.. wit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 17:44

Jaimyliefje schreef:
vind m heel gaaf *LOL*
hij is niet realistisch, maar ik denk dat dat juist is wat het plaatje zo mooi maakt. hij is namelijk ook niet onrealistisch. goed verf gebruik!
vind hem heel mooi. echt heel mooi Lachen
wat ik anders zou doen is: er een achtergrondje bij zetten. vind het wit nu zo.. wit.

Ik weet het, maar ik weet niet welke kleur ik zal nemen Clown