[FB] CD // Kelly Clarkson - Hear Me

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Fietspomp

[FB] CD // Kelly Clarkson - Hear Me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-07 22:58

Ik heb een CD gemaakt van Kelly Clarkson. Ik doe even alsof het een Single is. (De single Hear Me.)
Het is de eerste keer dat ik een CD ontwerp dus tips zijn van harte welkom! Ik werk met PhotoFiltre.

.
Afbeelding
.
Omdat deze wat zaai was heb ik er wat 'verf-spetters' aan toegevoegd. Dit gaf dit resultaat:
.
Afbeelding
.

*eigen commentaar:
- Ik had Kelly op een andere manier moeten op plakken, of iets meer van haar mond er op of geen mond. Iig niet zo, want haar mond ziet er raar uit.
- Ik had de kleuren van Kelly iets levendiger kunnen maken (iets veller) en dan meer groen/geel tinten erbij.
- Ik had het witte bij haar haren weg moeten werken!

Ik ben ook nog van plan om een CD cover te maken en een reclame poster. Lachen Dus mischien dat ik die ook nog plaats op UK tegen die tijd.
Tips zijn dus welkom, onderbouwt commentaar ook!

Nathachou

Re: [FB] CD // Kelly Clarkson - Hear Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 23:35

Whaaa, die is gaaf geworden!
Zelf geef je al het nodige commentaar, maar keep the good work up!

GuitarLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 12:19

Ik vind hem heel knap gemaakt! Ik doe het je niet na. De kleuren en combinaties staan heel vrolijk!
Maar.. er is iets mee. Het klinkt misschien heel vreemd, maar als je mij had gevraagd wat voor 'iets' dit was, had ik gezegd: Een dvd van een romantische komedie. Ja, het klinkt raar, dat weet ik, maar zo'n gevoel krijg ik erbij. Voor een cd van zo'n artiest als Kelly Clarkson zou ik iets dromerigs met mooie warme tinten en zachte overgangen liever zien. Dit is natuurlijk enkel míjn mening Knipoog
Maar ga zo door! Het ziet er al ontzettend leuk uit en nogmaals: ik doe het je niet na!

Tam_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 14:42

Leuk! Haha!

Ik doe je het niet na hoor, met PF Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:43

Heel leuk!
Mooie kleuren, lekker fris, en matcht mooi! Inderdaad, jammer van Kelly, ze staat er of te veel, of te weinig op. Ik denk dat ik wat meer mond had genomen.
Voor de rest, gaaf gedaan, ik doe het je ook niet na.. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:49

Heel erg netjes zeg!
misschien zou je eens wat naar haar kunnen sturen ofzo. Haha!
Ik vind de kleuren bij elkaar passe, idd jammer van kelly staat er net iets te weinig op Knipoog

_Nikki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 17:58

mooi gemaakt, alleen jammer dat het haar van kelly niet zo super goed is uitgeknipt Ja

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-07 10:58

Bedankt iedereen! Lachen

@ GuitarLove: Ik snap wat je bedoelt. Ja Nu je zegt, het is idd wel zo'n romantische komedie look. Maar deze tinten paste mooi bij haar, haar en ogen. Lachen
@ Zazoe: Ja, klopt. Het ziet er een beetje vaag uit. Maar ik moest haar in cd vorm uit knippen omdat ze anders niet in de cd paste, zegmaar. Snap je? Clown Dus dan is het ook moeilijk in te schatten hoe het er uit komt te zien als je hem op de cd hebt geplakt. Knipoog
@ SmeeJ: Haha Haha!, dan oefen ik toch eerst nog even door, want die cd hoesjes/cd's ed zien er bij hun nog altijd beter uit Tong uitsteken
@ _Nikki_: Ja, de foto van kelly was met een witte achtergrond, de cd had ik al een gele tint gegeven. Toen ik kelly op plakte had ik het witte transparant gemaakt. Maar blijkbaar heeft hij het witte rond haar haar niet mee genomen. Ik kon het toen ook niet meer weg werken omdat de achtergond al geel was. Maar als ik de achtergrond niet geel had gemaakt, en hem pas geel had gemaakt als ik Kelly er op had geplakt dan had het heel lelijk geworden, en liep het helemaal niet mooi over zoals nu zegmaar.

Nog mensen met tips ed? Lachen

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 16:08

Leuke, frisse CD. Ik ken de single niet, dus ik kan ook niet zeggen of ik voor een frisse of juist romantische stijl had gekozen. Wel vind ik dat je een goed gevoel voor kleur hebt, alles past goed bij elkaar. Ook ik vind de foto van kelly niet zo. Misschien dat je dit effect met een paar verschillende foto's van haar kan proberen, kijken welk het leukst is? Vind haar nu een beetje sullig overkomen, terwijl de rest van de lay-out alles behalve sullig is!

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 20:56

Ik heb het nummer altijd in mijn verbeelding gehad als een totaal ander nummer. Clown

Ik vind het wel een mooie lay-out. Alleen bij mijn eigen verbeelding van het nummer past hij niet bij Hear Me.
Dat kan aan mij liggen. Haha!

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 12:04

Je had Kelly wel wat netter uit mogen knippen, dat heb je echt heel slordig gedaan. Zonde!

Bovenste lettertype is erg leuk ('Keetano My Gangstar' geloof ik?) Onderste lettertype vind ik dan weer helemaal niks. Past er niet bij.

Leuk idee verder, kleuren heb je mooi gekozen. Knipoog