Foto's zijn gemaakt met een 75-300 mm objectief.

En mijn absolute favoriet:

Let op: er staat geen copyright op. Maar ze mogen niet zonder mijn toestemming gebruikt worden.
http://www.high-photographics.nl
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Zijn dit nou "mijn" bewerkingen ? Of heb je 't zelf nagemaakt ?
Ze zijn iig érg mooi.
Faux schreef:Ik vind ze écht übervet!Zijn dit nou "mijn" bewerkingen ? Of heb je 't zelf nagemaakt ?
Ze zijn iig érg mooi.

. Daar zit het meeste, uhm hoe zeg ik dat... nouja daar zit het meeste ........in

joortje schreef:Foto 4
Mooie serie hoor! Wat heeft ze ook een mooie fijne ring om, heeft dan wel niks met de foto's te maken maar viel me op.
Faux schreef:gekregen voor mijn geslaagdheid.![]()

. Ik vind ze echt perfect, en dat zeg ik niet snel. Maar ik ben gewoon zó nieuwschierig hoe jullie dit nu voor elkaar krijgen. Dus als iemand zin heeft om het mij uit te leggen, ontzettend graag (via PB). Want die highkeyfoto's, kan ik echt zo geen genoeg van krijgen

echt een super super mooie foto WildChild schreef:Bij het zien van jullie foto's zakt de moed mij altijd een beetje in de schoenen. Ik vind ze echt perfect, en dat zeg ik niet snel. Maar ik ben gewoon zó nieuwschierig hoe jullie dit nu voor elkaar krijgen. Dus als iemand zin heeft om het mij uit te leggen, ontzettend graag (via PB). Want zulke foto's, kan ik echt zo geen genoeg van krijgen
Wat is er aan bewerkt als ik vragen mag
) blik heeft op de foto's "past" het voor mijn gevoel niet zo. Maar scherptediepte en composities