[foto] Wolken

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Macario

[foto] Wolken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-07 11:05

Ik vond dit toch wel een erg aparte lucht. Alsof het een soort zeil is waar water op ligt, vind ik. Ik weet dat de foto's een beetje pixelig zijn maar dat komt door het uploaden, in mijn fotoprogramma zien ze er namelijk niet zo uit!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

renaatjee17

Re: [foto] Wolken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 11:49

Haha ziet er grappig uit Bloos!

loon_corr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 11:56

Echt mooi !
laatste foto niet zo.
de rest wel Lovers

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:30

Moderatoropmerking:
Probeer onderbouwd commentaar te geven waar de TS wat aan heeft. Lachen
Leg bijvoorbeeld uit waaróm je een foto mooi vindt.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:31

Ik vind het erg mooie foto's. Vind de laatste wat minder mooi, want dat is te erg alleen wolk. Bij de eerste 2 zit er nog wat omheen, dat vind ik wel mooi.
Probeer volgende keer de bomen aan de onderkant helemaal zwart te krijgen. Lachen

_Nikki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 18:00

mooie compositie's maar een bagger kwaliteit.. als je goed kijkt zie je allemaal blokjes en dat stoort ontzettend. en op de tweede foto is rechts onderin een soort paraplu (wit) en die stoort ook...

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 21:45

Ik vind de eerste foto erg mooi!
De 2de zit een storend parapludingest zoals eerder gezegt en de derde is wel erg grauw. (Doordat de lucht zo grijs is Knipoog)

Joscaa schreef:
Probeer volgende keer de bomen aan de onderkant helemaal zwart te krijgen. Lachen

Hier ben ik het niet mee eens. Dat vind ik persoonlijk alleen mooi bij een mooi gekleurde lucht (bij zonsondergang bv.) aangezien je dan écht ziet dat het een mooie zonsondergang is en omdat zwart vaker mooi staat bij de kleuren van de lucht. Als je bij een oranje zonsondergang groene bomen zou zien zou dat (vaak) ongelofelijk storen. Knipoog
Maar aangezien deze lucht al grijs is zouden zwarte bomen er bij meer op een zwartwit foto lijken. Dan zou het een hele sombere plaat worden snap je? Lachen
Juist de groene bomen geven er wat kleur aan en maken de foto zo mooi Lachen

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 22:10

Ik ben helemaal gek van wolken, dus wat dat betreft ben ik helemaal weg van je fotos! Prachtig dat weer he... Lovers Lovers

Helaas maakt het licht (of weinige licht eigenlijk Knipoog) van de donkere dreigende licht de kleuren wat grauwer. Dat is wel jammer, ik zou ze graag wat intenser zien (hoe? Geen idee eigenlijk precies Bloos)
De eerste twee fotos vind ik het mooi dat er een stuk bomen mee is genomen. Foto 3 valt wat weg, doordat je niet echt snel dorhebt WAAR je nu precies naar aan het kijken bent. Daarnaast maken de eentonige kleuren (tja, wolken hebben nu eenmaal niet veel kleur) het een beetje verwarrend. De pixels en het oploaden maken het daarnaast ook nog eens wat 'korrelig' helaas.