foto 1 is Renate Verbaan (misschien dat sommige die kennen):
http://img261.imageshack.us/img261/2840/renate4ip4.jpg
tekening 1 (is maar een stuk van de tekening omdat het anders niet goed lukte)

Ik vind 'm opzich wel mooi maar zoals ik al zei de kwaliteit is wat minder zo met de webcam (maar ik heb geen andere mogelijkheid).
foto 2 van weer Renate Verbaan samen met een vriendin van mij:

Tekening 2 deze is trouwens nog niet helemaal af, ik vind het haar van die vriendin van me erg lastig omdat het op een bepaalde manier naar 'achter' is gedaan (zoals je op de foto kunt zien) en dit vind ik erg lastig om te tekenen, ik vind de ogen hier trouwens wel erg sprekend (vooral van die vriendin van me)

foto 3 van Amy Lee (zangeres van Evanescence)

tekening 3: deze vind ik persoonlijk het beste gelukt!(het is ook de laatste tekening die ik gemaakt heb, maar is ook weer een stukje omdat het niet helemaal ging)

Vind het echt jammer dat de tekeningen wat onduidelijk worden maar ik hoop toch dat het enigzins een beeld geeft.
Als jullie iets van commentaar ofzo willen geven zou dat fijn zijn, tips zijn ook van harte welkom!

de eerste foto van Renate Verbaan is trouwens meer dan 800 pixels en ik krijg die daardoor niet zichtbaar en ik weet niet hoe ik het anders moet doen dan op de link te klikken. Ik hoop dat dit geen probleem is en het topic niet op slot gaat.