[FOTO] Wedstrijd Manege SMIT

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ciinderella

[FOTO] Wedstrijd Manege SMIT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-07 20:30

ZO 17-06-2007 Was er een onderlingen wedstrijd bij Yorick Smit, een manege in Elst(GLD). Ik reed zelf natuurlijk ook mee en na het rijden kon ik me niet inhouden om foto's te maken. Dit was dus ook mijn eerste keer dat ik sportfoto's heb gemaakt. Maar mijn mening zijn er zeker leuke foto's uitgekomen en wou er een paar met jullie delen.

Kwalitatief zijn ze iets achteruit gegaan door het verkleinen en de © erin te zetten.

1Afbeelding
2Afbeelding
3Afbeelding
4Afbeelding
5Afbeelding
6Afbeelding
7Afbeelding
8Afbeelding
9Afbeelding
10Afbeelding

Ik heb deze 10 uitgekozen uit een ruim 300 foto's waarvan er ongv. 80 showwaardig zijn geworden. Je kunt wel zien wat voor een heerlijk weer het was.. Verdrietig Dus veel foto's zijn te donker of te wazig geworden, jammer!

*edit: foto 8 miste.

Onienke

Re: [FOTO] Wedstrijd Manege SMIT

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 21:31

*ik heb er eigenlijk niet zo veel verstand van*
Maar ik vind het hele mooie foto's! ik vind foto 1 ondanks de regen wel wat hebben je ziet de water drupels mooi op de foto.
bij sommige zie je dan alleen een grijs vlak maar bij jou foto dus niet, dat vind ik heel appart en siert de foto!

Ciinderella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-07 12:31

Bedankt Lachen . Ondanks het slechte weer ben ik ook erg tevreden over hoe de camera het heeft gedaan. Had niet verwacht onder het regenen dat er scherpe foto's uit zouden komen.

Voor degene die nog intresse hebben om de andere foto's te zien, ze staan online.
w³.ciinderella.nl/SMIT.html

Six

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 12:37

Wat mij als eerste op viel;
Je hebt veel dezelfde composities gebruikt..
Probeer daar de volgende keer op te letten.
Het zijn opzich nette foto's..
Jammer dat af en toe de rijbroeken/witte dekjes overbelicht zijn..
Succes verder. Lachen

Ciinderella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-07 12:48

dankje six. Dat was me zelf nog niet eens opgevallen, maar nu je het zegt is het idd zo dat het soms overbelicht is. Tips om dat je verkomen misschien?

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 12:49

Ik vind je compositie niet zo mooi, nu lijkt het net of alle paarden in de krul getrokken worden Tong uitsteken
Misschien had je wat meer paard op de foto kunnen zetten in plaats van steeds op deze manier.

row_bow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 12:52

BrittKitt schreef:
Ik vind je compositie niet zo mooi, nu lijkt het net of alle paarden in de krul getrokken worden Tong uitsteken
Misschien had je wat meer paard op de foto kunnen zetten in plaats van steeds op deze manier.

Dat vind ik ook! Het lijkt nu net of die mensen allemaal heel steng rijden met hun handen.

Verder vind ik het wel nette foto's!

Ciinderella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-07 15:07

Ze reden ook allemaal heel erg streng, op eentje na. En de groep voor hun, jongeren meiden die reden niet heel erg streng. Dus vond ik het ook moeilijk om iets anders erop te zetten. Idd heb ik veel dezelfde composities. Maar veel die anders waren zijn niet mooi geworden vanwege het weer. op mijn site staan wel wat meer andere composities. Daar zijn de eerste foto's ook niet streng gereden.

Allemaal bedankt!

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 16:34

Gave foto´s, mooi scherp en lekker gedetailleerd. Inderdaad vaak dezelfde compositie, daar moet je op letten. Was je trouwens niet bang dat je camera nat werd? Welke camera heb je?

Ciinderella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-07 16:55

Een canon 400D, daar was ik idd bang voor. Op het begin mieserde het een beetje en dat maakte me niet echt uit. Hield dan wel me hand voor me lens waarneer ik geen foto's maakte. Maar toen het harder begon te regenen (foto 1, fotos staan ook niet op volgorde) toen was ik er wel bang voor en ben onder een trapje gaan staan waardoor ik net droog kon staan, maar jammergenoeg was daar de achtergrond minder mooi en hoopte dus gauw op droog weer Knipoog