[FOTO] Pluk dr snuitje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

nynkeline

[FOTO] Pluk dr snuitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-07 16:18

Sorry kon het ook niet laten om deze foto's even te plaatsen, vindt ze zelf wel leuk geworden Lachen

Afbeelding

Afbeelding

Commentaar mag, graag zelfs. Maar wil je dan ook uitleggen wat ik er aan kan doen.
De foto's zijn met de Canon EOS 400D gemaakt, en ik heb hem nog maar sinds vrijdag, dus moet alles nog uitproberen Tong uitsteken

magda_90

Re: [FOTO] Pluk dr snuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 16:23

Lovers mooie foto's!

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 21:31

Moderatoropmerking:
Verzoek tot het plaatsen van onderbouwd commentaar, dus vertel waarom je iets wel/ niet mooi vindt. Hier heeft de TS veel meer aan Lachen

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 22:08

Hm ik heb er niet zo veel mee eerlijk gezegd. De foto's zeggen niet zo veel, waarschijnlijk omdat alleen het snuitje gefotografeerd is. Er is ook niet veel interessants te zien aan de achtergrond of zo, dus ik vind ze iets saai Knipoog
Maar het is goed dat je aan het proberen bent met je camera, zo worden je foto's steeds beter Lachen

Ik heb btw dezelfde camera als jij. Echt geweldig ding hè Lovers

nynkeline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-07 10:04

oké bedankt, idd het is een geweldige camera. Je kan er veel meer mee dan je denkt Haha!

Niemand meer?? Verdrietig

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 12:24

De tweede foto vind ik zeker wel iets hebben. Mooie scherpstelling op het roze neusje. Wat ik minder mooi vind is de achtergrond. De kat is al wit (tenminste het gedeelte wat we zien) en dan heb je hem op een soort witachtige deken liggen. Op de een of andere manier is het m daardoor net niet helemaal.

nynkeline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-07 13:03

het witte wat je op de foto's ziet is de kat zelf. Want hij ligt bij ons op een kussentje op de bank en die is beetje bruinachtig (geruit) Ik kon helaas ook niet op een andere positie voor dr gaan liggen zodat je minder wit kon zien.. dit was de enigste manier Knipoog
Bedankt voor je reactie!! Lachen

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 20:36

hee inderdaad nou zie ik het Nagelbijten / Gniffelen nouja in ieder geval stoort het me nog steeds een beetje Knipoog Maar soms heb je de achtergrond niet voor het uitkiezen dat is ook weer waar.