[FOTO] passiebloem

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nienke86

[FOTO] passiebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-07 11:54

Ik ben al een tijdje met mijn camera aan het auwehoeren:)
En deze foto vond ik persoonlijk wel leuk geworden, dus vandaar dat ik em even plaats, want ben nieuwschierig wat jullie er van vinden Lachen

Foto is gemaakt met een Samsung S630
Maar ben aan het sparen voor een Nikkon of een Canon want die foto's vind ik altijd zo mooi scherp, vind ik deze ook redelijk scherp .

En tips zijn ook altijd welkom, al ben ik nog niet erg acties bezig met met men camera...

Afbeelding

En??

Gr Nienke

Wienn

Re: [FOTO] passiebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 11:57

Ik vind um mooi!!

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:00

Wienn schreef:
Ik vind um mooi!!

Het is op UK de bedoeling dat je je mening onderbouwt. Wáárom vind je hem mooi. Knipoog

Met een Canon of Nikon maak je niet alleen scherpe foto's hoor. Daar moet je toch echt meer moeite voor doen. Met jou camera kan dat ook prima. Lachen

Over de foto: hij is nog vrij simpel. Doe is gek met compositie oid, en hij is ook niet helemaal scherp. Haha! Veel blijven ouwehoeren ! Knipoog

Nienke86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-07 12:11

ijslanderfan schreef:
Wienn schreef:
Ik vind um mooi!!

Het is op UK de bedoeling dat je je mening onderbouwt. Wáárom vind je hem mooi. Knipoog

Met een Canon of Nikon maak je niet alleen scherpe foto's hoor. Daar moet je toch echt meer moeite voor doen. Met jou camera kan dat ook prima. Lachen

Over de foto: hij is nog vrij simpel. Doe is gek met compositie oid, en hij is ook niet helemaal scherp. Haha! Veel blijven ouwehoeren ! Knipoog

idd maar ik weet niet precies hoe ik em moet ik stellen voor een scherpere foto...
Ik zet em aan en klik, hij kan ook sepia en rood en groen en blauw en zwart wit maken, dat weet ik te vinden maar voor de rest ben ik er niet echt in thuis Tong uitsteken.

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:14

Ik vind het een mooie bloem, maar de foto doet me niet veel.
Had het denk ik mooier gevonden als links niet nog een stukje
van een andere bloem was geweest!

Zunzuncito

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:17

Hij is toch wel scherp? Ik vind hem erg mooi, maar niet super. Iets wat jammer is, maar waar jij niks aan kan doen (dan alleen maar wachten); de foto nog een keer in het zonlicht maken...daar worden die bloemen nog mooier van. Het knopje rechts is er trouwens ook mooi erbij. Misschien is dat bloempje links niet zo erg als je meer met diepte werkt en de rest om de hoofdbloem dus meer vervaagd ...Lachen

Nienke86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-07 12:28

Ok super bedankt voor de tips !
Maar hoe zet ik mijn camera bv op vervagen Tong uitsteken haha ik zal dat eerst maar eens uitzoeken, want er zitten heel erg veelfucties op, maar niet gemakkelijk te vinden.
En ik kan het boekje wat erbij hoort nergens meer vinden dus ja ;P
Schiet lekker op haha

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:59

Ik vind het mooie kleurtjes, enkel valt het bovenste 'sprietje' weg in de achtergrond, dat is wel jammer. Verder ziet het er netjes uit. Lekker dooroefenen! Enne, hij is wel scherp hoor, de foto. Knipoog

Nienke86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-07 17:19

dank je wel Haha!
Het is opzich wel een mooie foto, en een super mooie bloem..maar ik ben nog druk men camera aan het uitvogelen dus er komen nog wel meer foto's van mij met de tijd:

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 22:16

Ik vind het op zich ook wel mooie foto, best scherp! Lachen
Die sprieten om de bloem, of op de bloem...hoe je het ook zeggen moet knallen er echt uit als je er zo naar kijkt

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 15:45

Ik vind 't opzich een leuke foto. Een nieuwe camera kopen is niet de oplossing! Misschien is het handig als je eerst je huidge camera helemaal onder de knie hebt. Misschien ligt het niet aan de camera, maar aan jou.

De bloem is sprekend. Maar het kan nóg knallender. Dit kun je doen door eventueel wat te spelen met een fotobewerkingsprogramma of door te spelen met composities e.d.