[Tek] Haflinger Macho voor MissToseland

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tamara

[Tek] Haflinger Macho voor MissToseland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-07 11:27

Eindelijk weer eens tijd en gelegenheid gehad om een opdracht die al erg lang lag (nogmaals sorry daarvoor) af te maken. In het begin had ik er erg veel ruzie mee, met name met het oog en ben nog steeds niet helemaal tevreden maar wil er niet meer aan gaan zitten prutsen. Ze staan nu ietwat scheef ten opzichte van elkaar maar het zij zo... Verder ben ik wel erg tevreden over de details enzo die er behoorlijk goed inkwamen vond ik zelf!

Dit is een foto dus de kwaliteit is niet optimaal, de scanner wilde niet meewerken en het licht kwam van 1 kant, zoals wel een beetje te zien is aan de lichte & donkere kant. Op de echte tekening zijn, met name in de manen, wat meer kleurverschillen enzo te zien maar dat is hier een beetje weggevallen.

De hals heb ik vanaf andere foto's gehaald omdat die niet goed zichtbaar was op de foto Lachen Hij past helemaal op het blaadje, zeker aan de onderkant nog ruimte over maar heb die iets te krap bijgesneden zie ik al.

Opbouwende kritiek is welkom, maar hou het lief, dit is het resultaat van ik denk een half jaar niet tot nauwelijks tekenen i.v.m. tijdgebrek...

Het origineel:
Afbeelding

Het resultaat:
Afbeelding

Faelivrin

Re: [Tek] Haflinger Macho voor MissToseland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 13:08

Ik vind hem erg mooi geworden, mooi uitgewerkt. Enkel lijkt er iets mis te zijn bij het rechteroog, en de rechter kaaklijn. Hier zit iets mis, weet alleen niet goed wat. Clown

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 14:38

De ogen zijn veel te donker getekend voor de tekening.. Je hebt alles best licht (wat erg mooi is) en dan heb je de ogen veel dikker/donkerder getekend.
Dat vind ik best zonde..

Maar voor de rest zie ik geen dingen waar ik me aan stoor

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-07 17:37

Faelivrin schreef:
Ik vind hem erg mooi geworden, mooi uitgewerkt. Enkel lijkt er iets mis te zijn bij het rechteroog, en de rechter kaaklijn. Hier zit iets mis, weet alleen niet goed wat. Clown

Rechteroog voor de kijker of voor de pony?

Bedankt voor de reacties verder Lachen

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 11:42

Ik vind hem heel mooi Lachen De pony op de tekening heeft een ondeugende blik vind ik! Haha!
Verder is de tekening zelf inderdaad ''zacht'', en de ogen wat donkerder en scherper zeg maar Lachen

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-07 21:30

Bedankt voor je reactie! Lachen Zie ook nu pas dat zijn ogen vrij hard zijn, toch maar eens op letten de volgende keer Knipoog

peaches

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 22:01

Ik vind hem goed gelukt hoor!! Ook het oog kwa vorm is goed nagemaakt. Het verschil wat ik kan vinden is dat het onderooglid (als je dat zo noemt) donkerder is dan de oogbol..nu komt het ookbol erg naar voren.

wereldhummel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 22:03

Macho Lovers !!
Mooi gemaakt hoor, mijn complimenten!

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 22:08

Ik ben erg tevreden!!!!!!!!!!
Ik zal je nog een een pm sturen morgen