Ik kwam 3 maanden geleden thuis en mijn pa wachte met een grote bigsmile me op. Hij had een cadeautje voor me. Ik pak het uit... een NIKON D70S!!!! AAAAH
Ik natuurlijk helemaal door het dolle heen. Ik wilde al een tijd een mooie spiegelreflex omdat ik steeds vaker me verdiep in het fotograveren. Dus ik foto's maken en na eindelijk 3 maanden het voor elkaar gekregen de foto's op de pc te krijgen. Jawel 3 maanden want hij had eerst te weinig geheugen, dus hard drive gekocht. Toen wilde hij het kaartje niet accepteren... Afijn hier zijn ze! De eerste foto's waar ik übertrots op ben.Als mensje met een super camera wil ik dan ook nu echt fototechnisch commentaar! Ik heb natuurlijk nog lang niet alles ontdekt op deze camera dus niet al te erg svp
1.

2.
3.

4.

5.

Jammer van die takjes

6.

Zie ik toch net weer prut in het oog. Maar het oog zelf is wel scherp

De laatste 2 zijn toch minder zie ik. Toch er maar bij gedaan want commentaar is altijd welkom

Het zijn er maar 6. Ik weet het maar ik heb vooral van de 280 foto's enorm veel foto's genomen tijdens het rijden en van familie tijdens een feestje. Dit zijn de foto's waar ik mijn best voor heb gedaan als fotograaf en de camera uit te vinden
Niks uit dit topic mag gekopieerd worden zonder mijn toestemming. Op de foto's berust een Copyright!
Groetjes Ayla

Héle mooie foto's!

Meestal als je deze los koopt, moet je er nog een lens bijkopen en deze zat er toen bij, het vorme een mooi geheel en daardoor heeft mijn pa heb gekocht