Bij foto 2 expres op een paar knopjes scherpgesteld.
01]

02]

Kom maar op met tips/commentaar !
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Foto 1 is erg netjes!

Die stengel linksbovenin stoort een beetje. 
Edda schreef:Bij foto 2 zitten na die knopjes zitten rare vage streepjes/veegjes ? Die storen mij nogal. Verder moet ik erg goed kijken welke knopjes nou scherp zijn, dus foto 2 doet mij niet zo veelFoto 1 is erg netjes!

Foresttravel schreef:Op UK en CB is het verplicht om je commentaar te onderbouwen. Wat vond je er zo leuk aan? Heeft de TS meer aanleuke foto's ja
.
) niet spannend genoeg. Foresttravel schreef:leuke foto's ja

Klassiek, maar mooi. visje schreef:Waaah! Als je bij die tweede foto iets meer naar rechts en iets meer naar boven had gemikt, was er vast een giga-spin op je foto.
Blij dat je ons daarvan bespaard hebt!
Ik vind de eerste foto erg mooi. Maar al bij al zijn de foto's niet erg 'gewaagd'. Ik bedoel maar... met het juiste fototoestel en de juiste lens, slaagt iedereen er wel in zo'n foto te trekken.
Maar niettemin is het een mooie foto.Klassiek, maar mooi.
ijslanderfan schreef:Bedankt voor alle tips en commentaren.
Ik heb deze camera amper 2 weken, dus het is nog veel gepruts en uitzoeken. Na dit topic zul je denk ik ook geen bloemetjes topics meer tegenkomen van mij. Vind ook dat je er hiermee wordt doodgegooid.
Foto 2 wist ik het zelf ook niet echt van. Maar ik weet dus nu dat het ook écht niks is.

Mooie scherpstelling en heerlijke kleurtjes. Heb eigenlijk niks op aan te merken! Ga zo door.