Sculptor: Morgen Kilbourn
Painter: Kathy McKenzie
Eigenaar: C.Hefting
1.

2.

3.

4.

5.

6.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Foto 1 - 3 vind ik mooi gelukt.
Paardenmaf1 schreef:SCHITTERENDE foto's, vooral foto 4! Heb je dat beeldje zelf gemaakt, zoja: erg knap van je!
) nee. Hij is gemaakt door een profesioneel iemand uit Amerika, die dit voor haar werk doet, vervolgens gecast in resin, een soort kunsthars, en daarvan zijn verschillende exemplaren van dit model uitgegeven. Deze waren onbeschilderd, en vervolgens is hij nog door ee profesionele schilder beschilderd. 
Niet dus. En dat maakt het voor mij zo indrukwekkend:

Schitterende foto's
Ik vond het zelf al zeer geslaagd, en helemaal als ik nu dit commntar lees hehe. 

).
Wuis schreef:Volgende keer plannen we echt een datum waarop het perfect weer is en er geen zuchtje wind staat (want als hij omvalt kan ik een lening gaan afsluiten![]()
).
Hem in de achtertuin, ik griezel nu al
ik kan echt geen enkel verf of prepfoutje ondekken. Het wordt echt tijd dat de mijne ook eens richting haar vliegen. Ik heb serenade nu al weer een jaar en die is nog altijd unpainted. Maargoed ik kan daar gewoon niet zo goed voor sparen, er komt nog een geweldige resin hier heen, dus er is voorlopig even geen geld voor een paintjob.
hoefijzer schreef:maar laat je niet afschrikken door waardes als dat van deze. Heel veel 'gewone'breyers zijn ook heel mooi en die zijn heel goed te betalen
Lukt mij niet bij Modelpaardjes
Joscaa schreef:Probeer eens Black achtergrond te doenLukt mij niet bij Modelpaardjes
![]()
Vind het super foto's, vind het echt leuk!