Vandaag maar weer eens foto's gemaakt,
'T slachtoffer was; Aloes_Ush.

Let op de ©!
Het is de 2e keer voor een portret foto!

Hier de foto's:
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

En?!
Commentaar mag, maar houd het wel nettjes! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Commentaar mag, maar houd het wel nettjes!
Soet schreef:De achtergrond vind ik af en toe nogal storend. Verder ben je erg veel vooruit gegaan. Als je de volgende keer nog een shoot doet, probeer dan je modellen in een effen of niet te druk t-shirtje laten komen. Soms (zoals een paar foto's bij jou) is het erg lelijk als je én een drukke achtergrond én en druk topje/t-shirtje hebt.
Verder vind ik het zonde dat de ketting niet altijd er helemaal op staat. En de foto's zijn niet helemaal scherp. De foto mét de bloemen vind ik nogal fake. Probeer verder een spannende compo uit. (links boven oid.)
Ga zo door hoor

x_Marr schreef:Idd. de achtergrond is soms storend
Bij de 1e is het jammer dat de hond ook niet naar de lens kijkt, maar daar kun je soms niks aan doen
Verder vind ik het goede foto's
Mooie scherpstelling etc.
Joscaa schreef:Foto 3 en 6 vind ik een erg rommelige achtergrond hebben.
Foto 5 heeft ook wel een drukkere achtergrond, maar daar past het meer in het geheel.![]()
Vind het verder mooie scherpe foto's, probeer de achtergrond nog wat waziger te krijgen. Soms, ookal zijn het portret foto's, kan je hem wel op Makro stand zetten voor een wazige achtergrond, en natuurlijk gewoon op portret instellen
Dus weet nog niet hoe alles werkt, doe het nu meestal op de makro/auto stand.. maar weet ook nog niet zogoed hoe het moet met de makro stand, dus nog ff oefenen
!
Wat dat betreft zeker verbetering ten opzichte van de vorige foto's.