1.

2.

[ oef. wat is er mis gegaan met de kleuren ... ]
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Natasja91 schreef:Heb je heel toevallig je exif gegevens erbij?

Zou misschien er nog wel een hoekje afcroppen linksonder, op de één of andere manier trekt de laatste lijn mijn aandacht. De tweede vind ik wat minder, qua foto gewoon een beetje saai en ik hou niet zo van de kleur-zw bewerking
.
.
[ muggenzift-modus ] 

I hope you don't mind. Vind 'm supervet.
.
Eve_lien schreef:Hihi mag wel hoor!.
Zolang je hem maar niet op internet gaat gooien en zeggen dat ie van jou is etc etc etc.
Merci! Vind 't een groot compliment iig.

Elessar schreef:Oef.. Twee lekkere plaatjes, Evelien!
Die eerste is echt lekker getimed. Fijn lijnenspel.
Had imo iets meer contrast mogen hebben.![]()
De tweede is ook erg lekker.
Aparte compositie. Erg fijn dat de foto z-w is, en de bloemenbak er zo uitspringt.![]()
Lettertype past er imo ook goed bij.
Twee lekkere plaatjes die samen een mooi, duidelijk geheel vormen.
Netjes.
Natasja91 schreef:Dank je
Die hoge ISO was niet nodig geweest.
Probeer die gewoon altijd op 100 te houden (en 9 vande 10 keer kan dat). Je hebt nu een vrij snelle sluitertijd gebruikt. Tot 1/100 worden ze bij mij altijd wel scherp uit de hand. Als je dan nog lager gaat kun je je camera het beste ergens op zetten en met zelfontspanner fotograferen omdat je anders alsnog de trillingen van je hand hebt. Dan ben je van de ruis af en heb je verder hetzelfde resultaat.
Vind foto twee heel leuk
Als ze dat gedaan had, had zij het spettereffect, wat deze foto zo fijn maakt, niet gehad.

Té rommelig. Ten eerste omdat er veel in beeld is, maar ten tweede omdat je die bloemen ook nog eens in kleur hebt gezet. Ik snap je bedoeling, maar een andere uitvoering was wellicht fijner geweest.
Ik krijg meteen zin om te bankhangen.