[TEK] Terugblik op een jaar

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

elady

[TEK] Terugblik op een jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-07 11:35

Als ik terug kijk op het afgelopen jaar is er gigantisch veel veranderd.

Ten eerste: Mijn studie
Door persoonlijke omstandigheden heb ik er helaas niet uit kunnen halen wat ik eruit moest halen en zal ik dit jaar over moeten doen. Aan de andere kant: Als ik na mijn opleiding als dietiste werkzaam kan zijn in een ziekenhuis/kliniek en na wat werk en levenservaring mijn eigen praktijk kan opzetten, heb ik het doel bereikt wat ik voor ogen heb. Door dat ene jaartje langer op school zal de wereld niet instorten Haha!

Ten tweede: Iets met gevoel.
Door een paar keer hard en flink onderuit te zijn gegaan, ben ik erachter gekomen dat ik mezelf wel eens ff vergeet. Niet handig, maar een gewoonten leer je niet snel af!
Daarom besloten geen dingen te doen die me geen positieve energie geven. Noem het egoistisch, noem het onervarenheid, maar geloof me, dat scheelt een hoop stress, hoofdpijn en negatieve energie. Doel bereikt Pling !

Ten derde: Sociaal netwerk.
Dit afgelopen jaar ben ik heel wat mensen tegengekomen die hun sporen hebben achter gelaten. Sporen die ik koestert met heel mijn hebben en houden en sporen die ik het liefste wil wissen, per direct.
Ik ga steeds meer geloven dat ook de sporen die je weg wilt wissen je schuren en schaven tot wat je bent/wordt. Oftewel: negatieve ervaringen zijn ergens goed voor: het zet je aan het denken, laat je dingen inzien en je hebt de kans om bepaalde dingen te veranderen.

Conclusie. Als je terug kijkt op een jaar gebeuren er dingen die je helemaal niet verwacht en nooit bedacht had. Stel je open voor veranderingen, mensen en gebeurtenissen en je zult zien dat je op plekken komt waar je nooit van had bedacht dat je er zou komen. Houdt het leven spannend, toch Hyper! ?

JoSav

Re: [TEK] Terugblik op een jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 13:26

Psst... je bent de tekening vergeten. Knipoog

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 18:58

Ja hihihi Nagelbijten / Gniffelen

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 19:19

(Tijdelijk) slotje in afwachting van de bijbehorende afbeelding. Lachen