KindnessM schreef:laten zo... ik vind m echt precies goed...
erg knap hoor.
zelfs de ogen vind ik wel iets zeggend.
Dat was natuurlijk ook de bedoeling dat de ogen mee speelden. het is ook de hele houding die haar zo triest maakt.
dank 
Fenn schreef:Qimm schreef:Een idee dat al langere tijd in mijn hoofd zit, geinspireerd door mijn wc deur (je mág er naar vragen)
Dat daar nog niemand naar gevraagd heeft
Vind de gedachte achter de tekening mooi, maar de uitwerking zelf best slordig, had de bokkenpoot iets minder krasserig gedaan. De uitstraling is wel heel goed, verdrietig. Het idee zou je nog een keer kunnen uitwerken, maar dan met wat meer detail enzo. Succes nog

Tja het is schetserig en rommelig, maar zoals al verteld had ik zeer beperkte middelen. 2 potloden, geen gum en puntenslijper. Dat is wel jammer, opzich. Maar ik ben bang dat als ik er nu weer mee ga 'prutsen' ik het ook daadwerkelijk verpruts.
Bedankt 
JoSav schreef:Zo Kim, al die jaren niet tekenen en toch kun je het gewoon nog!
Omdat ze niet zo menselijk is vind ik het niet storen dat bepaalde verhoudingen en vormen niet helemaal correct zijn. Je hebt echt heel goed een gevoel weergegeven van schaamte en verdriet, zelfs al is het maar een schets met beperkte middelen. Dat heb je goed gedaan. Niet alleen Nienke maar ook ik schud je de hand met de gedachte dat er ook in tekeningen teveel en te vaak onrealistisch dunne mensen worden neergezet. Dat, en mensen zijn botte, ongevoelige aso's. Wat ik vooral erg goed vind is dat je de emotie kunt zien in haar koeiengezicht en dat zonder wenkbrauwen of details.
Ja zo ineens kreeg ik weer een kriebel, dat is echt jaren gelden 
Bedankt 
Shalbo schreef:Ik vind de emotie die in de tekening zit heel mooi: Die hand beschermend over de buik, de enigzins trieste blik van het beest: mooi pakkend!
Dank je 
Ik vind het leuk dat hij (uh, ZIJ) goed wordt ontvangen hier
De tekening is ook boven verwachting goed uitgepakt. Vaak krijg ik nooit dat wat ik in mijn hoofd heb daadwerkelijk op papier, hier is dat heel behoorlijk gelukt