[TEK] Dikke, vette koe *blootheid!!!*

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Qimm

[TEK] Dikke, vette koe *blootheid!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-07 23:01

Zou jij er ook niet verdrietig van worden als je zo genoemd werd?

Zomaar ineens kreeg ik de kriebels.

Een idee dat al langere tijd in mijn hoofd zit, geinspireerd door mijn wc deur (je mág er naar vragen) Heb ik eindelijk de teken kriebels heb ik 2 potloden (H en B4), geen gum en geen puntenslijper
Handen? kan ik soms wel, maar dan heb ik toch echt gum nodig en een niet platte potlood punt.
Onderbenen + voeten? Oei daar ben ik slecht in... Duidelijk

Afbeelding

Commentaren? Tips voor die stomme voeten en enkels?
Laatst bijgewerkt door Fnanne op 14-06-07 06:39, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: [TAG] in titel toegevoegd.

DL_

Re: Dikke, vette koe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 23:03

vind de voeten en enkels er juist wel bij passen, die geven dat lompe, en vette idee dat je hier *denk ik* ook wilt geven?
2e hand is een beetje vreemd, ene is mensen hand, andere lijkt een bokkenpoot Nagelbijten / Gniffelen

amaretto2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 23:04

inderdaad daar zou je verdrietig van worden als mensen je zo noemen, je tekening vind ik geslaagd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 23:04

Zullen we het maar niet over jouw schaduwwerking hebben dan? Nagelbijten / Gniffelen

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-07 23:05

ja de ene hand is een hand en de andere een hoef Tong uitsteken

enne ik kan niet met de hand schaduwen, maar anders was het zó leeg Bloos

Audi_16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 23:06

Ik denk dat ze het zo wou met die handen?
ik vind het echt knap gedaan! Knipoog

Gupjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 10:50

Nouks schreef:
Zullen we het maar niet over jouw schaduwwerking hebben dan? Nagelbijten / Gniffelen

Mmm, wil je iemand terugpakken? Zij heeft haar reactie op jouw topic goed beargumenteert, dit voegt geen waarde toe.

Inderdaad, je zou er verdrietig van worden. Ik vind het "lompe" van de tekening (door het warrige effect) er goed bij passen, of je jezelf erin inbeeld. (niet jij hoor Knipoog )

Geslaagd al zeg ik het zelf.

Qimm

Re: [TEK] Dikke, vette koe *blootheid!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-07 11:20

Dat lompe/logge was inderdaad de bedoeling. Je ziet zo vaak tekeningen van mensen met perfecte figuren. Doe eens wat anders Tong uitsteken

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 13:30

laten zo... ik vind m echt precies goed...
erg knap hoor.
zelfs de ogen vind ik wel iets zeggend.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 15:04

Qimm schreef:
Een idee dat al langere tijd in mijn hoofd zit, geinspireerd door mijn wc deur (je mág er naar vragen)

Dat daar nog niemand naar gevraagd heeft Schijnheilig

Vind de gedachte achter de tekening mooi, maar de uitwerking zelf best slordig, had de bokkenpoot iets minder krasserig gedaan. De uitstraling is wel heel goed, verdrietig. Het idee zou je nog een keer kunnen uitwerken, maar dan met wat meer detail enzo. Succes nog Knipoog

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 16:55

Zo Kim, al die jaren niet tekenen en toch kun je het gewoon nog!
Omdat ze niet zo menselijk is vind ik het niet storen dat bepaalde verhoudingen en vormen niet helemaal correct zijn. Je hebt echt heel goed een gevoel weergegeven van schaamte en verdriet, zelfs al is het maar een schets met beperkte middelen. Dat heb je goed gedaan. Niet alleen Nienke maar ook ik schud je de hand met de gedachte dat er ook in tekeningen teveel en te vaak onrealistisch dunne mensen worden neergezet. Dat, en mensen zijn botte, ongevoelige aso's. Wat ik vooral erg goed vind is dat je de emotie kunt zien in haar koeiengezicht en dat zonder wenkbrauwen of details.

Riddikulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 18:55

Ik vind de emotie die in de tekening zit heel mooi: Die hand beschermend over de buik, de enigzins trieste blik van het beest: mooi pakkend!

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-07 19:17

KindnessM schreef:
laten zo... ik vind m echt precies goed...
erg knap hoor.
zelfs de ogen vind ik wel iets zeggend.

Dat was natuurlijk ook de bedoeling dat de ogen mee speelden. het is ook de hele houding die haar zo triest maakt.

dank Lachen

Fenn schreef:
Qimm schreef:
Een idee dat al langere tijd in mijn hoofd zit, geinspireerd door mijn wc deur (je mág er naar vragen)

Dat daar nog niemand naar gevraagd heeft Schijnheilig

Vind de gedachte achter de tekening mooi, maar de uitwerking zelf best slordig, had de bokkenpoot iets minder krasserig gedaan. De uitstraling is wel heel goed, verdrietig. Het idee zou je nog een keer kunnen uitwerken, maar dan met wat meer detail enzo. Succes nog Knipoog

Tja het is schetserig en rommelig, maar zoals al verteld had ik zeer beperkte middelen. 2 potloden, geen gum en puntenslijper. Dat is wel jammer, opzich. Maar ik ben bang dat als ik er nu weer mee ga 'prutsen' ik het ook daadwerkelijk verpruts.

Bedankt Lachen

JoSav schreef:
Zo Kim, al die jaren niet tekenen en toch kun je het gewoon nog!
Omdat ze niet zo menselijk is vind ik het niet storen dat bepaalde verhoudingen en vormen niet helemaal correct zijn. Je hebt echt heel goed een gevoel weergegeven van schaamte en verdriet, zelfs al is het maar een schets met beperkte middelen. Dat heb je goed gedaan. Niet alleen Nienke maar ook ik schud je de hand met de gedachte dat er ook in tekeningen teveel en te vaak onrealistisch dunne mensen worden neergezet. Dat, en mensen zijn botte, ongevoelige aso's. Wat ik vooral erg goed vind is dat je de emotie kunt zien in haar koeiengezicht en dat zonder wenkbrauwen of details.

Ja zo ineens kreeg ik weer een kriebel, dat is echt jaren gelden Tong uitsteken

Bedankt Lachen

Shalbo schreef:
Ik vind de emotie die in de tekening zit heel mooi: Die hand beschermend over de buik, de enigzins trieste blik van het beest: mooi pakkend!

Dank je Lachen

Ik vind het leuk dat hij (uh, ZIJ) goed wordt ontvangen hier Lachen De tekening is ook boven verwachting goed uitgepakt. Vaak krijg ik nooit dat wat ik in mijn hoofd heb daadwerkelijk op papier, hier is dat heel behoorlijk gelukt Ja

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 19:20

Wat nou me die wc deur?

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-07 19:21

haha, oh ja:P We hebben van die nep houten deuren, met nerven erin en op een stuk is het precies de bovenkant van deze koe-dame. En telkens als ik op de wc zit ik daar naar te kijken ROFL