[FOTO] Bloemetjes en konijntje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tibamar

[FOTO] Bloemetjes en konijntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-07 10:27

Ik heb nu bijna een jaar mijn camera (Canon 350 D) en ik dacht laat ik eens wat foto's hier plaatsen! Ben wel benieuwd naar jullie mening over de foto's en vooral benieuwd naar tips.
Ik geef zelf nog niet echt aan wat ik goed of fout vond...ben eerst benieuwd naar jullie reacties Haha!

1. Afbeelding
Vlindertje. Vind het zelf niet zo'n hele mooie foto, hier had ik de camera net.

2. Afbeelding

3. Afbeelding
Spider!

4. Afbeelding
Konijntje

5. Afbeelding
Nog een keer

6. Afbeelding
Bloemetje

7. Afbeelding
Nog een Schijnheilig

8. Afbeelding

9. Afbeelding

10. Afbeelding

11. Afbeelding

12. Afbeelding
Oke..geen goede foto. Maar vond op een of andere manieren de kleuren bij deze wel zo apart Clown

13. Afbeelding

Bedankt voor het kijken Doei!

Chaos

Re: [FOTO] Bloemetjes en konijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 12:31

Moet zeggen dat ik ze allemaal wel wat vindt hebben. Mooie foto's hoor. Maar k heb er verder geen verstand van..

Malou_Fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 12:33

ik vind foto 13 erg mooi met die druppels op de bloem. Mijn complimenten! Ik vind ze allemaal erg mooi.

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 15:24

voor mij springen nummer 5 en 13 eruit.
5 omdat er een mooi scherpte/diepte is, nummer 13 omdat dat naar mijn mening bijna de enige is die écht scherp is. Zoals de vlinder en de bij, óf je hebt niet goed (handmatig) scherpgesteld, of je hebt teveel gecroppt.
Welke lens heb je gebruikt?

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 15:52

Ik moet zeggen dat geen van allen ze me aanspreekt. Ten eerste vind ik dat ik geen een foto écht scherp vind. Ten tweede vind ik dat je nogal centrale composities gebruikt en dat veel foto´s verkeerd zijn scherpgesteld. Stel me je met de hand scherp, of op de AF?

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 16:00

Ik ga volledig met WildChild mee, vind geen van allen echt mooi. Een aantal zijn behoorlijk onscherp, of zijn imo verkeerd belicht.. De onderwerpen zijn ook wat standaard..

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-07 23:00

Onderwerpen zijn indd standaard, maarja...je moet niet gelijk moeilijk beginnen vind ik dan weer. Maar kan me dr indd iets bij voorstellen.

Naar mijn idee is kwaliteit van foto;s een beetje erg achteruit gegaan door uploaden Verward Als ik ze vergelijk met gewoon in het bewerkingsprogramma..beetje apart.

*Gaat verder oefenen

Nicole_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 06:50

Ze zijn erg mooi alleen jammer dat sommige niet helemaal scherp zijn maar vind die van je konijn goed gelukt Ja
Voor de rest vind ik vooral foto 13 erg mooi zo met dat water er op!

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 22:28

marleendv_88 schreef:
Onderwerpen zijn indd standaard, maarja...je moet niet gelijk moeilijk beginnen vind ik dan weer. Maar kan me dr indd iets bij voorstellen.

Naar mijn idee is kwaliteit van foto;s een beetje erg achteruit gegaan door uploaden Verward Als ik ze vergelijk met gewoon in het bewerkingsprogramma..beetje apart.

*Gaat verder oefenen

Ik vind het ook zeker geen slecht begin, alles behalve! Je foto's kunnen niet meteen perfect zijn Lachen . Persoonlijk denk ik niet dat de kwaliteit achteruit is gegaan door het uploaden, ik denk dat de foto's er door het kleine formaat er iets minder uitzien dan in het groot op jouw computerscherm.