[FOTO] 4 jarige kleuter-puber

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Patriciavt

[FOTO] 4 jarige kleuter-puber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-07 22:31

Broerlief wilde wel even op de foto... Helaas kon dat niet op een gewone manier Nagelbijten / Gniffelen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Helaas wazig, maar toch wel leuk Nagelbijten / Gniffelen
Afbeelding

Mams moest het ook ontgelden...
Afbeelding

Foto's zijn gemaakt met een Pentax (kweet niet precies welke, kep m teleen om uit te proberen) Staat ongeveer gelijk aan een Pentax K10D (dit is het oude model)
Heb m pas sinds gisteren dus nog erg aan het zoeken en scherpstellen heb ik erg moeite mee Bloos

Foto's zijn gemaakt in de portretstand Lachen

Liisette_

Re: [FOTO] 4 jarige kleuter-puber

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 07:21

HAHAHA! Lachen

Leuk broertje heb je! Knipoog

_Maurits_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 07:33

Ja, idd leuk broertje!
Ik vind die laatste foto echt heel leuk, hij lacht er ook zo ondeugend bij... Clown

joycie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 07:33

Leuk broertje heb je! Kan me nog wel die babyfoto's herrinneren die Kris toen meehad genomen naar school Haha!

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 08:09

Hahahaha Haha! Leuk Tong uitsteken
Die foto met je moeder is echt.. zooo charmant xD

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 16:17

Uhm, ja. Leuk broertje, maar voor de fototechnisch vind ik er niets aan. Dit is nog wel CB he jongens Lachen. De laatste foto is te donker. Verder is geen van allen echt scherp, en is de achtergrond net zo scherp als het onderwerp. Dit kan je veranderen door eens wat met de instellingen van je fotocamera te gaan prutsen, kijk maar eens of je het diafragmagetal (afkorting: F) kunt veranderen Lachen

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-07 17:24

WildChild schreef:
Uhm, ja. Leuk broertje, maar voor de fototechnisch vind ik er niets aan. Dit is nog wel CB he jongens Lachen. De laatste foto is te donker. Verder is geen van allen echt scherp, en is de achtergrond net zo scherp als het onderwerp. Dit kan je veranderen door eens wat met de instellingen van je fotocamera te gaan prutsen, kijk maar eens of je het diafragmagetal (afkorting: F) kunt veranderen Lachen

weet dat de foto's niet super zijn Bloos kep die camera nog maar 2 dagen in mijn bezit Nagelbijten / Gniffelen Ben zeker aan het uitproberen en aan het prutsen en scherpstellen is nog niet mijn sterkste kant Bloos
Bedankt voor je feedback en adviezen Knipoog

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 20:36

Graag gedaan. Lachen Nog even een bijvoegsel: Als je een foto wil maken van een persoon, zorg dan dat deze minimaal ongeveer twee meter van de achtergrond afstaat. Zo kan je camera de afstand 'inschatten' van jou tot het model en van het model tot de achtergrond, en zal hij op de automatische stand de achtergrond ook onscherp 'maken'.