WildChild schreef:Ik vind het gedicht nogal simpel. Ook zit er naar mijn gevoel veel gedwongen rijm in. Je verzint een woord en gaat daarna op zoek naar een woord wat er op rijmt. Dit maakt je gedicht erg vreemd. Ik vind het een leuk gedichtje voor in een dagboek, en waarschijnlijk betekend het heel veel voor de gene waarvoor je het geschreven hebt, maar hoogwaardige schrijfkunst vind ik het niet, sorry.
Ik ga mee met WildChild.
Het is een nogal simpel gedichtje (en inderdaad denk ik dat het wel heel veel betekend voor degene voor wie het geschreven is
). Maar voor de "buitenstaanders" is het nogal simpel.
De rijm is inderdaad nogal gedwongen. Ik persoonlijk zie liever een gedicht dat niet rijmt dan een gedicht waarbij de rijm geforceerd overkomt.
De titel vind ik overigens niet echt leuk voor het gedicht. En ik vind de titel wel een belangrijk onderdeel van een gedicht. 
De zinnen zijn vrij ongelijk, mij stoort het nogal. Je kunt beter de zinnen gelijk houden. 
Voor de rest snap ik niet echt wat je bedoelt met;
Citaat:
Twee jaar geleden,
wisten nog niet wat ze elkaar aandeden.
Vind het er niet helemaal "tussen passen" in dit gedicht. Want het gedicht gaat over liefde/vriendschap (?) en iemand iets aandoen is niet positief toch? Maar misschien is dit persoonlijk en ook niet te snappen voor anderen.
Het gedicht zelf spreekt mij niet écht aan. Mede door de bovengenoemde puntjes, maar ook omdat ik mezelf er niet echt in kan leven.
Succes nog verder met dichten.
Oefening baart kunst.