Ik heb even getwijfeld of ik deze foto's op UK zou zetten, maar wil toch wel graag tips dus ik zet ze er maar op
Vanmiddag heb ik een uurtje bij de paarden in het land gestaan/ gezeten om foto's te maken van de schapen van Staatsbosbeheer die daar ook rondlopen. Ik heb allemaal verschillende foto's gemaakt. Helaas komt op de foto's als ik inzoom een beetje ruis. Ik heb sommige foto's daarom ook scherper moeten maken op de pc, en nog zijn ze niet zo scherp als ik ze wil. De camera die ik heb is een Kodak EasyShare C530, een gewoon simpel compact camera'tje dus met amper instellingen. Ik probeer wel te sparen voor een betere, maarja het geld groeit me ook niet op m'n rug dus voorlopig blijft het even bij deze
Ik zou dus graag commentaar willen hebben op de foto's, en vooral qua compositie's ed. Instellingen kan ik dus niks aan doen. [1]

[2]

[3]

[4]

[5]

Deze vind ik persoonlijk het leukst.
[6]

[7]

[8]

[9]

[10]

Ik merk nu dat bij een paar foto's de horizon scheef is, ga ik de volgende keer op letten.
Commentaar en tips zijn dus meer dan welkom (mits je eerst het stukje erboven gelezen hebt)
-
niet zo scherp...
Dan kan je alles wel weg gaan werken etc.