Ik vind de omlijsting wat vreemd en onevenwichtig. Als je op een dergelijke manier omlijst (wat natuurlijk kan), zou je het beste het paard wat meer in evenwicht zetten door de omlijsting (het geel en blauw dus) wat beter uit te voeren dmv het volgen van de lijnen in het paard (daarmee bedoel ik niet dat je die letterlijk parallel moet neerzetten oid). Zoals het nu is, is het onderin erg krap en lijkt het paard daardoor voorover te vallen. De omlijsting is teveel een deel van het paard en niet echt een 'doorkijkgat'. Ik denk dat dit paard veel beter tot zijn recht komt in een andere omlijsting, want het paard zelf vind ik erg goed neergezet. De lijn van de teugel had je ook veel meer mee kunnen doen, daar had je het hengst zijn wat krachtiger mee kunnen vertellen, het is allemaal nu heel moe en rustig als een braaf werkpaard. Priobeer hem eens te visualiseren als je hem in andere kleuren had uitgevoerd. Ik denk dat als je ipv het blauw een meer roodachtige tint had gebruikt, zoals in het paard, hij al veel gebalanceerder was.