Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Passival schreef:Is dit echt gebeurd?
Malou_Fenja schreef:wat afschuwelijk.....gaat het nu nogsteeds zo?
Ik wist niet dat het zo snel kon gaan, pff zal vast niet makkelijk voor je geweest zijn.. Jolliegirl schreef:Malou_Fenja schreef:wat afschuwelijk.....gaat het nu nogsteeds zo?
momenteel wel ja. Ben vanplan alle 4 jaar op papier te zetten, en dan is't afgerond voor me
het is wel minder geworden , geen slaan en aanraken meer, meer gewoon wat treiteren.
maar t blijft je raken!
En ben er enorm onzeker van geworden
Helma_Edda : bedankt
daaorm heb ik dat stukje over marloes achterwege gelaten, die is wel gepakt door die meiden, en is 3 weken weggeweest, en die meiden zijn 2 weken geschorst aangezien er meer aan de hand was.JeroenS schreef:Hej Jolliegirl je kan altijd bij me terecht he.

FunkyMistiC schreef:Hoe is het nu? Is de situatie veranderd, ik heb in eerste jaar ook zoiets meegemaakt maar nu niet meer.
anniek_uc schreef:pff wat een verhaal, hopelijk gaat het nu wel iets beter met je.
Je hebt het mooi geschreven, ik hou je verhaal in de gaten.
Echt goed van je dat je het zo mooi kan opschrijven ookal is het zo'n vervelend en moeilijk verhaal.
anniek_uc schreef:pff wat een verhaal, hopelijk gaat het nu wel iets beter met je.
Je hebt het mooi geschreven, ik hou je verhaal in de gaten.
Echt goed van je dat je het zo mooi kan opschrijven ookal is het zo'n vervelend en moeilijk verhaal.