Niien_ schreef:Over alle foto's: Allemaal onscherp en bewogen.
Waarom is foto 3 klein? Die ziet er nog een beetje goed uit.
foto 4 en 1 hebben een storende achtergrond.
foto 2 vreselijk wazig, die vind ik helemaal niks hebben.
Als je niet kan scherpstellen met die camera waarmee je fotografeert, ga dan niet zo van dichtbij fotograferen.
maar als je het wel zo leuk vind, fotografeer dan voor jezelf, en post ze niet hier. Want ík denk dat je hier niet zoveel (positieve) reacties op krijgt.
Jammer dat ze állemaal van een oog zijn.
Je kan beter kritischer kijken naar je foto's, dan zie je ook wat ik bedoel, je had er beter 2 a 3 kunnen plaatsen, die er voor jou écht uitspringen.
Ga ook eens andere dingetjes fotograferen, met verschillende composities, met en zonder flits, of op een andere stand. Je zult zien dat andere onderwerpen dan alleen een oog ook erg leuk zullen zijn, en plaats die hier dan een keertje. Nádat je kritisch heb gekeken naar je foto's.
Oja, en als je ook andere dingen gaat proberen, probeer de foto's scherp te maken en zonder een vreselijk storende achtergrond, ook niet heel scheef of te licht of te donker. Dat kun je makkelijk zien aan je foto's, en als je dat op je foto's ziet weet je meteen dat dat niet dé geschikte foto's zijn om te plaatsen.
Succes ermee!
Amen
Ik vind ze helemaal niets hebben, geen een foto ervan. Als je weet dat je ze niet mooi vind, waarom post je ze dan???