[film] The Scale Model Project

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SilverStorm

[film] The Scale Model Project

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-07 20:53

JoSav

Re: [film] The Scale Model Project

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 13:14

Het is me niet geheel duidelijk. Het gaat hier om een schaalmodel, maar enige uitleg lijkt me niet overbodig. Een schaalmodel waarvoor en waarbij? Wat probeer je uit te beelden, want ook dat is me niet geheel duidelijk. Heb je het schaalmodel gemaakt of ook het decor? Zo ja, dan zijn illustrerende foto's daarbij ook niet een overbodige luxe. Zoals het er nu staat komt het op mij over als een typische jaren vijftig film met een 'the monster of the swamp' idee. Presentatie is het halve werk, en die komt nu niet goed over. Er zit geen 'blair witch' idee achter, en er zit ook geen 'jaren vijftig bioscoop' gevoel bij. Daarnaast is het sowieso niet duidelijk WAT de bedoeling is, en ik denk dat er daarom ook nog geen reacties zijn. Het is het type dat wanneer je bij een tentoonstelling komt dat je niet grijpt niet omdat het slecht of verkeerd is maar omdat de presentatie je geen eenduidig gevoel geeft ('dit heeft de kunstenaar bedoeld') en daardoor pakt het je niet en haal je je schouders op om naar het volgende te kijken.

Overigens kun je je video ook embedden, want volgens mij moeten projecten direct zichtbaar zijn op UK. Of lukte dat niet?

SilverStorm

Re: [film] The Scale Model Project

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-07 14:41

ah, maar er zit ook geen bedoeling achter. het enige dat moest was: maak een schaalmodel van je kamer en de aangrenzende ruimte. Bekleed dit schaalmodel. maak een film in het schaalmodel.
verder zit er geen bedoeling achter, er is geen thema, geen hoofdpersoon. Er hoeft ook geen gevoel bij te komen en ik probeer niets uit te beelden. Het enige dat ik wilde was onder water beginnen en bij het plafond eindigen en alle muren gehad hebben.
Docent vond hem trouwens erg goed, dus daar was ik erg blij om.

e3mbedden lukte me niet *grmbl*