[FOTO] Miiiauw!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ciinderella

[FOTO] Miiiauw!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-07 10:43

Wij hebben zins een paar maanden een ontzettend mooie kat aan huis lopen. Veel last mee gehad omdat hij veelste wild was en ons sloeg. Uiteindelijk hebben we zijn vertrouwen gekregen en kunnen we bijna alles met hem doen, al slaat hij heel soms nog wel eens uit tegen vreemden en tegen ons zelf.

Ik heb eergisteren en gisteren wat foto's van hem proberen te maken. En tussen de 200 foto's zijn er een paar naar mijn mening leuk geworden! Graag jullie tips en commetaar.

1Afbeelding
2Afbeelding
3Afbeelding
4Afbeelding

In paint heb ik het kader eromheen gezet en hem verkleind, waardoor er net dat laatste beetje scherpte is vervaagd jammer genoeg! Heb dit keer vooral op de achtergrond proberen te letten en dit vond ik aardig gelukt dit keer Lachen

Veirl

Re: [FOTO] Miiiauw!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 11:14

Ik vind ze echt leuk. Haha!
Heb je geen programma als Photofiltre of Photoshop? Daarmee gaat de kwaliteit niet zo achteruit.
Misschien zijn ze iets te donker, maar ergens vind ik het wel weer mooi bij de lichte ogen. Lachen

Ciinderella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-07 21:46

Thnx veirl,
ik heb wel Psp en nog twee bewerkings progs (van canon en nog eentje). Maar daar weet ik niet mee om te gaan en met paint vind ik het werken gewoon lekker. En ach, ik plaats ze om de tips en commetaar dus om er nu een heel gedoe voor mezelf van te maken.. joh veelste lui voor Haha! Dromen

riete

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 21:55

je hebt gelijk als je zegt dat je een hele mooie kat in huis hebt! Knipoog

de foto's zijn echt heel leuk gelukt, je zei dat je aan de achtergrond werkt, en deze stoort bij geen enkele foto! in tegendeel, er wordt juist een mooi apart sfeertje door gecreert.
echt prachtig hoe de ogen er telkens weer uitspringen. ook foto 2 is geweldig.

de enige foto waar ik zo mijn twijfels bij heb is foto 3. Daar zit een zwarte vlek in het midden (zal wel van je kat zijn), maar toch is het alsof iets niet klopt. De ene keer denk ik dat het twee katten zijn, de andere keer is het alsof je kat misvormt is Nagelbijten / Gniffelen hoe lang ik ook kijk, ik kan niet precies zeggen hoe hij in elkaar zit.

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 06:58

Wat een mooie foto's zeg!
Die donkere achtergrond vind ik ontzettend mooi en zeker bij de kleur van je kat!
Ik vind foto 1 het mooist Ja

Ciinderella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-07 10:34

Foto 3 heb ik geplaatst om toch meer variatie in te brengen bij de foto's. En wat ik al eerder zei, omdat ik er commetaar op wou hebben. De kat heeft daar idd een donkere vacht waardoor het een geheel is geworden.

De achtergrond was bij mijn vorige foto's niet mooi en daarom wou ik daar nu meer op letten. Veel zijn niet mooi geworden, dit omdat ik zowel grs als struik als achtergrond had en dit van kleur veranderd en daarom niet mooi vervaagde. (Hierbij heb ik voorbeelden als het niet helemaal duidelijk is Knipoog )

Bedankt allebij Lachen