@ riete: dat ligt dus echt aan de foto-kwaliteit, ziet er echt stukken beter uit in het echt, vind dit maar flut!
@ Ismay: klopt dat schele, goed dat je het ook zag!
Komt omdat ik net iets teveel schaduw heb gemaakt in het linkeroog en het rechteroog ietsie groter en vooral lichter is. Moest ik sowieso nog aanpassen, maar lesuur was voorbij dus morgen weer. 
@ oneilltje79: doe nu 5vwo, dit is voor CKV3. Het was de opdracht om een schilderij of een 3D-stuk te maken van een bekend persoon (oftewel, zat keus!). Nu moest je er wel een beetje je eigen draai aan geven dus heb ik het schilderij vrij breed gemaakt en wil ik dus glans erop aanbrengen.
Hoe die verf heet ben ik vergeten: het is in ieder geval een glanslaag voor acryl. Zal morgen posten hoe het heet als ik het weer weet.
Denk morgen ook wat meer foto's want dan is hij af (en dan neem ik een betere camera mee!).
@ Rhiannon: klopt, dat is der helemaal. Geil wijf met goede muziek! 
Hier de echte foto (ik heb het nageschilderd van een rot-print uit onze printer; verf was half op ofzo
).
Print hem vanavond nog groter uit met nieuwe inkt, kan ik morgen meer details toevoegen. 
*PS: kleuren lijken heel grauw nu vergeleken de foto van het schilderij en de echte foto, maar nogmaals, de kleuren zijn erg vervormd.
Ik zie nu ook al weer tig andere dingen die ik moet veranderen (kin, mond, neus, ogen, etc.
)