[FOTO] enkele foto's van familie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lotti

[FOTO] enkele foto's van familie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-07 13:05

Allereerst wil ik even zeggen dat ik nog helemaal niet zo lang met fotografie bezig ben.Ik heb me er wel atijd al voor geinteresseerd, maar de mogelijkheid tot zelf een beetje "fatsoenlijk" fotograferen,kwam er pas nadat m'n stiefmoeder een digitale camera kreeg voor haar verjaardag. Deze foto's heb ik dit weekend genomen. Helaas is de kwaliteit STERK achteruit gegaan toen ik ze van de PC bij m'n vader, naar mijn eigen PC thuis moest sturen via mail (had geen USB-stick bij). De originele foto's zijn veel groter en ook wat scherper dan deze. Ik voeg ze misschien later nog toe als ik de kans heb.
Denk eraan dat ik maar een beginner ben en mijn toestel niet professioneel is! Lachen enjoy!

Eerst en vooral m'n kleine zusje :
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
en dit is met haar beste vriendin erbij Knipoog :
Afbeelding

m'n stiefzus:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

m'n broer:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en tenslotte nog iets kleins dat ik heb getrokken in een asbak buiten.. vind het niet de moeite om er een heel nieuw topic voor te maken. Vond het wel symbolisch. De natuur overleeft ons wel.
Afbeelding

Zo. Dat waren ze ! Lachen Ik hoor graag jullie commentaar, want ik heb nog veel te leren.

sunshine

Re: [FOTO] enkele foto's van familie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:12

1: Leuke foto ! Al vind ik het jammer dat haar ketting er niet helemaal opstaat.
2: Lieve foto, maar is niet scherp, erg jammer. Vind hem erg wazig....
3: Wat een lekkere arrogante foto Haha! Heb het idee dat de foto niet helemaal scherp is helaas.
4: Mooi !! Ze staan er beide leuk op, al kijkt de rechtse een beetje gespannen.
5: Apart hoe je deze foto genomen hebt, alleen haar ketting staat er ook niet helemaal op.
6: Vind ik niet mooi, foto is wazig en het model kijkt een beetje sufjes...
7: Deze vind ik ook niet zo, is haar make-up uitgelopen? Of heeft ze gewoon kringen rondom haar ogen?
Misschien kun je dit wegwerken met photoshop.
Foto's van je broer vind ik ietsje minder, ik vind ze wat te donker Bloos

En de laatste foto vind ik niet mooi, hou niet van roken Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 14:41

Hoe kom je aan die waas over je foto's heen?
Het lijkt wel of je lens vies is ofzo?
Of gewoon niet scherp- jammer..

Lotti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-07 15:06

Hoi!

Ja, zoals ik al zei Boos! is jammer genoeg de kwaliteit (gewoon puur op scherpte) helemaal verloren gegaan doordat hotmail m'n foto's sterk en niet juist heeft verkleind bij het doorsturen. Sommige van hen zijn inderdaad troebel, maar dat was zeker niet het geval bij de foto's van m'n jongste zusje,en daar komt de waas ook op... erg jammer. Ik ga proberen ze deze week mee te nemen op de USB stick zodat de kwaliteit en grootte beter wordt.

enneuh, ik rook zelf niet hoor Knipoog...hou er helemaal niet van.

Bedankt alvast voor de tips! Ik doe er zeker wat mee.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 16:11

Ik wil niemand beledigen, maar ik vind dat je modellen wel iets meer aandacht aan hun uiterlijk en make-up hadden mogen besteden. Je model bepaald de uitstraling van de foto, als die erop staat als een dode mus dan hoef je met die foto ook niet bij een tijdschrift aan te komen. Knipoog Verder ga ik met Roseane mee.

Lotti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-07 18:06

Het is ook zeker niet de bedoeling om met deze foto's naar een tijdschrift te gaan. Het zijn gewone foto's van familieleden... ik plaatste ze enkel in de hoop om meer tips te krijgen over compositie enzo.
De modellen op de foto's zijn helemaal niet professioneel, en dat was ook niet de bedoeling.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 18:42

Lotti schreef:
Het is ook zeker niet de bedoeling om met deze foto's naar een tijdschrift te gaan. Het zijn gewone foto's van familieleden... ik plaatste ze enkel in de hoop om meer tips te krijgen over compositie enzo.
De modellen op de foto's zijn helemaal niet professioneel, en dat was ook niet de bedoeling.

Die opmerking over een tijdschrift was bij wijze van spreken. Knipoog Ik vind het persoonlijk nogal smerig om andermans puistjes e.d. van zo dichtbij te zien. Zoveel moeite is het toch niet om even fatsoenlijke make-up op te brengen of wat vlekjes weg te werken met een foundation?

Lotti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-07 19:01

Nou, bij de jongen...'t is een jongen, dus die wil geen foundation op.Bij het meisje zit het zo dat zij allergisch is aan de meeste make up...enkel eyeliner en mascara kan ze verdragen. Tis ook niet aan mij om te zeggen hoe ze zich moeten sminken,en puistjes horen nu eenmaal bij de pubertijd. Ik neem enkel de foto's. Gelieve dan ook geen opmerkingen meer te maken over de modellen zelf, sinds dit minder ter zake doet.