[schil] paarden en divers

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SilverStorm

[schil] paarden en divers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-07 22:25

oi, ik loop wat achter. Hier wat frubjes om de zenuwen voor t examen weg te werken.

Afbeelding
aquarel, ± half a3

Afbeelding
olieverf a3, ga nu even een poos oefenen op sneeuw, dus deze wordt mettertijd(lees als ik eindelijk weet hoe ik sneeuw meot maken) aangepast

Afbeelding
aquarel, ±7 x 20 cm

Afbeelding
aquarel, ±7 x20 cm

Afbeelding
aquarel, ± 7 x20 cm

Grussels

Silver Storm
*zenuwbrok*

Berdien

Re: [schil] paarden en divers

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 08:09

Ach gut sterkte met je zenuwen!

Voor wat afleidingsfrupjes vind ik ze allemaal erg geslaagd. Stuk voor stuk echt SS-en Ja
De eerste spreekt mij erg aan qua kleurgebruik en compositie, kan er lang naar blijven kijken.
De tweede vind ik super, het straalt kilte, wintersheid en vergangelijkheid uit. Door de eenhoornschedel, terwijl een eenhoorn toch iets mythisch is, en daardoor voor mij onsterfelijk. Het roodborstje daarnaast geeft het weer iets levends. Ja, vind hem echt heel erg mooi! Ja
De anderen vind ik ook erg goed, maar doen me niet zoveel. Al moest ik wel grinniken om je slakken van de laatste, daar waren ze weer! *LOL*

riete

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 17:35

vooral de eerste vind ik heel erg mooi. het kleurgebruik vooral. Ook is het erg plezant dat je niet op een vooraf bepaald formaat werkt, dit geeft echt iets speciaals Tong uitsteken
de rest doet mij niet zoveel. Bij de tweede vind ik de achtergrond wel mooi, maar de schedel zelf is er te veel aan voor mij, maar dat kan persoonlijk liggen Tong uitsteken

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 19:14

In de stijl van de 1e mag je zo de hele muur van mn kamer volschilderen!!!! Geeft echt een supersfeer weer.
De 2e vind ik eerlijk gezegd erg griezelig, een overblijfsel van wat ooit een goedaardig mystiek wezen was, alsof het symboliseerd dat het kwaad al het goede heeft uitgeroeid, ik kan er niet echt met een `happy`gevoel naar kijken.

Die anderen zijn echt weer typisch van die leuke plaatjes die je altijd laat zien, waar haal je al die fantasie toch vandaan? Echt geslaagd!