1

2

3
Tijdens een rijtocht gemaakt in Hitland, Capelle aan den IJssel!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

maar ik geloof alleen dat dit topic hier niet hoort ik weet het niet zeker
wendjuh schreef:ja opsich best aparte foto's!maar ik geloof alleen dat dit topic hier niet hoort ik weet het niet zeker
Een moderator verplaatst hem dan voor je.
SplashIsLief schreef:Mooie foto's, erg jammer dat ze wat onscherp lijken!
(legale versie, geen demo of wat dan ook!) Pikeur schreef:Ziet er al een stuk beter uit
Probeer storende dingen als hekjes ed wat meer mis te houden, verpest het hele beeld.
Helaas nog niet helemaal scherp, maar het gaat wel vooruit.
Veirl schreef:Paardenmaf1, ik benoem jou hierbij tot mijn favoriete bokker!
) en het stukje oever onderin vind ik zelf niet zo mooi. Verder vind ik het jammer dat de horizon bij foto 2 (en 3 misschien ook wel) net niet recht is. Bij veel landschapsfoto's waarbij je voor zo'n soort beeld gaat vind ik een rechte horizon mooier- maar iets anders kan de compositie weer spannender maken. Het hangt er net van af hoe je 't doet.
WildWings schreef:Foto 1: Erg leuk qua compositie door die mast links te hebben, de draden iets aflopend naar rechts. Jammer dat de.. wolk?? onderin nog boven je skyline uitkomt. Ook jammer van het kleine mastje nog, rechtsonderin je foto.
>Antwoord van mij, je hebt goede ogen zegDie had ik echt nog nooit op de foto gezien, dacht altijd dat er ééntje op de foto stond! Blijkt er nu ook ééntje (inderdaad!) in de hoek te zitten!
Foto 1 en 2: Die balk onderin (balk?? of iets dergelijks) en het stukje oever onderin vind ik zelf niet zo mooi. Verder vind ik het jammer dat de horizon bij foto 2 (en 3 misschien ook wel) net niet recht is. Bij veel landschapsfoto's waarbij je voor zo'n soort beeld gaat vind ik een rechte horizon mooier- maar iets anders kan de compositie weer spannender maken. Het hangt er net van af hoe je 't doet. > Antwoord van mij: is een watervalletje als je goed kijkt. (Het is wel pieperklein watervalletje, hoor! Voor de afvoer van water.)
Ik vind je foto's ook wat contrast en misschien verzadiging (volheid vd kleuren) missen, maar dat heeft meer met je camera te maken denk ik> Antwoord van mij: idd, komt door de camera. Sorry!

Probeer dat je die de volgende keer er niet opzet.
milou123 schreef:Vindt ik NU ook hoor, maarja... toen was het onheil al geschied! Als ik weer eens zo'n foto maak zal ik eraan denken.Die masten storen me het meeste van allemaal, die balk op het water ook eigenlijk.Probeer dat je die de volgende keer er niet opzet.