Als ik dan ook ergens heen ga waar foto's maken ideaal is, dan doe ik dat natuurlijk direct
Hier volgen dan een paar van mijn pogingen uit Diergaarde Blijdorp, die ik wel durf te vertonen. Van de 100 zoveel foto's heb ik er niet veel die ik acceptabel vindt, maar deze 2 wil ik graag delen. Commentaar is zeer gewenst, tips nog meer.
Oh ja, voor de foto's nog even wat info: camera is een Canon Powershot A530. Ik ben zelf niet heel blij met de camera, maar goed, om te oefenen is het een prima toestel en betere camera's zijn me nog even iets te duur...
1. Een van mijn favo foto's... Een pinguin!

2. En, hoewel misschien wat aan de donkere kant, vind ik dit zelf een charmante foto. Meet giraffe!

Dan ben ik pas geleden nog naar Disneyland Paris geweest. Ik durf nergens in (hoogtevrees), maar heb me met camera uitstekend vermaakt. Niet bewegende objecten, heerlijk oefenmateriaal dus!
Heb overigens enkel foto's van 2 onderwerpen, de rest vond ik niet acceptabel. Dus nu volgen 4 foto's, waarvan enkelen hetzelfde onderwerp hebben.
3. Het paleis van doornroosje (?)

4. Nog een keer, maar met een andere compositie.

5. Het horror huis
Met flits
6. Zonder flits

De dag was bewolkt, foto's zijn gemaakt met handmatige instellingen. Eerst heb ik altijd enkel de automatische instellingen gebruikt, maar dat vind ik niet leuk en je krijgt mindere foto's. Moet wel eerlijk bekennen dat er met de handmatige instellingen meer foto's echt faliekant mislukken, maar lang leve de digitale camera
So shoot....